Selvfølgelig....skal se om jeg kan huske det ;)
da han var 2-2,5 måned sov han stort set hele dagen, var kun vågen når han var sulten.
Men da vi nærmede os de 3 måneder vendte det.
Han stod op omkring kl 7:30, fik tøj på og mad ved 8-8:30, sov 45 min og var så vågen indtil kl 11 hvor han fik middagsmad.
kom ud og sove til middag kl 11:30 og sov indtil 15:30 hvor han blev skiftet og fik mad igen. Så var han vågen et par timer hvor han legede i hans kravlegård hvor han så lige powernappede den halve time vi spiste til aften. Så var/er han ellers vågen til 21:30 hvor han får nat mad, bliver puttet kl 22 og sover indtil kl 04:30 - 05:00 spiser igen og sover videre til 7:30. Og sådan er det også idag hvor han er 4 måneder.
Når han ligger i sin kravlegård kan han ligge der det bedste af en time og det samme på hans aktivitetstæppe på gulvet.....han kigger på legetøjet, griber ud efter, griner og pludrer hele tiden.
Hvordan han holder sig vågen til kl 22 kan jeg ikke svare på, men han sover jo godt om natten og længe til middag, så måske er det derfor. Elle og så er det fordi han ikke behøver ret meget søvn.
Anmeld