Skal indlægges i morgen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. april 2008

Balderson

Hej

Krydser finger for at det kommer til at gå godt :)

Sender mange positive tanker :)

Knus Jill (H)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2008

Pia.

Zuzet skriver:

Hej alle sammen

Har lovet Jannie lige at skrive herinde at KAG undersøgelsen gik godt i dag, selvom det var hårdt og gør ondt. Imorgen skal Jannie have syet sin pacemakker fast, så XXXX for det også kommer til at gå godt.....!

Mange hilsner

Lotte, på vejne af Jannie

Dejligt lige at høre hvordan hun havde det... sender en hilsen tilbage....

Knus og kram fra Pia (H)

Anmeld

4. april 2008

Doktor Doolittle

Zuzet skriver:

Hej alle sammen

Har lovet Jannie lige at skrive herinde at KAG undersøgelsen gik godt i dag, selvom det var hårdt og gør ondt. Imorgen skal Jannie have syet sin pacemakker fast, så XXXX for det også kommer til at gå godt.....!

Mange hilsner

Lotte, på vejne af Jannie

Det var sødt af dig, så behøver vi ikke bekymre os :) Hils mange gange!

Stort kram fra Tina (H)

Anmeld

4. april 2008

Jan9e D

Ihhhhhhhhhhh hvor er i tøser altså bare super smækre og dejlige, er i klar over det.

Ja det er mig der er tilbage allerede, skulle ellers tideligst ha været hjemme i morgen lørdag, men det hele er bare gået supergodt, og nu sidder min pacemaker også fast igen. Og fik valget mellem at få antibiotika her kl 21 og så tage hjem eller om jeg ville blive natten over. Men nu fortrækker jeg nu min egen seng til hver en tid.
Som lotte lovede at skrive gik min KAG rigtigt godt, og det betyder at jeg silpper for en åben hjerte operation, og at de vil kunne operere mig gennem mine arterier. Så nu skal jeg bare igennem endnu et par mindre undersøgelser og så er jeg klar til den store omgang.
Og gode nyheder foresten man må ha sin bøærbar og trådløst netværk der inde, så satser på at jeg kan være online så jeg ikke komme til at få abstinenser af at savne jer.

(H) Jannie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.