Barsel på sidste vers

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.476 visninger
5 svar
0 synes godt om
10. juni 2010

Signe1704-vb

10 dage så slutter min barsel officielt. Øv hvor er det bare træls. Jeg ved den lille trænger til at komme ud blandt andre børn og jeg har nok ikke skade af at komme ud blandt andre voksne, men jeg synes det er rigtig trist. Hvad nu hvis det bliver sidste barsel for mit vedkommende???? :woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo: Nu skal vi igang med en stressende hverdag med to forældre og tre børn der skal ud af døren til 5 forskellige steder og så hjem og kun lige nå de almindelige dagligdags ting inden det er sovetid. Ikke noget med at holde børnene hjemme og hygge fordi man lige trænger. Hvornår skal vi nå rengøring??? Bare vi havde råd til at jeg gik hjemme. Det fungerer altså bedre. Det bliver en hård tid for os alle. Den store er vant til at jeg er hjemme når han kommer fra skole, den mellem har 1-2 ugentlige fridage og den lille skal til at passes ude hver dag. Manden skal til at deltage herhjemme og jeg kommer til at være total smadret det første stykke tid jeg arbejder. De sidste 3,5 år har jeg været på barsel 3 år, så det er en helt ny udfordring der venter for os. Jeg sætter min lid til Lotto ;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2010

lib1982-vb

Hvis ikke det går med Lotto'en, så rigtig god arbejdslyst :cheer: Hvad skal du tilbage til/starte på?

Anmeld

10. juni 2010

NikiFin-vb

Jeg kan slet ikke forestille mig at begynde på arbejde lige nu med 3 små banditer. Jeg finder knap til det hele nu, kan ikke sa hvordan jeg kan klare det hvis jeg går på arbejde hver dag. Jeg bliver hysterisk og alle bliver ofre af det. Det er hvad jeg mente med min tråd om kvinderne der bliver tvunget til at gå på arbejde. Det er så hård at det ikke kan være normalt. Især hvis mans børn sover dårligt om natten. I det mindste er det pokkers farligt at køre hvis man ikke har sovet. Jeg kan heller ikke se hvordan man kan gør sit job hvis man er træt. Jeg kan ikke se mange ting. Det er for vild det her :woohoo: Jeg ønsker ikke folk det og det fordi jeg tror ikke et det hjælper nogen. Jeg håber på Gud selv og håber at Gud hjælper også jer. :huh: Nu er jeg f.eks. ret stresset fordi jeg skal lave frokost til børnehaven og aflevere den indil kl. 11 fordi tvillingerne har fødselsdag idag (det er faktisk Theo, Eva havde fd igår :) Nu er jeg færdig med min kaffe og skynder mig at bage ostekager osv.

Anmeld

10. juni 2010

Signe1704-vb

lib1982 skrev:
Hvis ikke det går med Lotto'en, så rigtig god arbejdslyst :cheer: Hvad skal du tilbage til/starte på?
Tak ;) Jeg er ansat i køkkenet på et børnehjem, så det er både hverdage, weekender og helligdage, men heldigvis altid dagvagter. Jeg er ret spændt på det for alt er stort set lavet om siden jeg gik fra - nu leder, nedskæringer og en kollega der kun er der halv tid. Det lyder desværre til at blive rigtig hårdt og stressende. Kigger efter noget andet, men synes ikke rigtig der er noget jeg gider at søge lige for tiden (udover det ene sted jeg har søgt og venter svar fra ;) ).

Anmeld

10. juni 2010

Elverpigen-vb

Jeg føler også min barsels ende nærme sig (har dog 2 måneder endnu), men skal besøge en dagplejmor på mandag. Så det begynder at blive noget virkeligt at jeg skal starte på job igen :dry: Nyd dine sidte dage, og held og lykke med job start, kan godt se at det må være hårdt, når du ikke har været der i så lang tid. :kiss:

Anmeld

10. juni 2010

flora72-vb

Uha, lyder hårdt - held og lykke med lotto! Har heldigvis selv tid endnu, da jeg først skal føde til juli. Men med et par tvillinger på vej, er jeg sikker på at tiden flyver af sted, og at jeg ikke vil savne min arbejdsplads den mindste smule. Inden jeg blev sygemeldt p.g.a. graviditet her i foråret, var der flere kolleger, der gik ned med stress, blodpropper, osv - og der har længe været en dårlig stemning. Nu lukker den lokale afdeling så også, og alle får ca. 20 km længere til arbejde. Og desværre er den arbejdsgiver ikke interesseret i at have nogen på deltid - der var en pige, som ellers havde fået en særordning m. 30 timer om ugen, da hun havde en lille søn. Men hun endte også med at blive sygemeldt p.g.a. stress i meget lang tid, havde det rigtig dårligt psykisk, og til sidst at blive fyret. Så - jeg satser også på lotto, eller at finde et deltidsjob. :P Held og lykke! Kh. Camilla

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.