Håber da at der kommer flere herind..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juli 2010

signenavne-vb

Er helt enig i at det kunne være rart med kontakt med andre gravide:) Mine veninder synes godt nok det er fantastisk med graviditet og det hele, meeen ... det er jo begrænset hvor meget de kan være med på snakken :D Hvor langt er du henne? Hilsen Signe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2010

Stine-vb

Jeg er i 25 uge nu :) Det er jo fantastisk lige nu. Kan mærke liv hver dag :D Dig?

Anmeld

1. august 2010

Gitte27-vb

Dejligt at se, at der er kommet flere herind, som også har termin i november :) Er I andre også så småt begyndt at kigge efter barnevogn og andet udstyr? (hvis I ikke har det i forvejen :) Jeg synes det er lidt af en jungle når det er første gang og man ikke rigtig har nogen erfaring med i bagagen - især med barnevognen. Har netop været ude og kigge lidt, men har ikke truffet nogen beslutning endnu. Gitte

Anmeld

5. august 2010

desirefinck-vb

Jeg er i 27 uge og er begyndt at kigge lidt på barnevogn, har set en god en i kære børn som hedder trille. Men har ikke taget en endelig beslutning. Jeg har alt børnetøj i 50- 60 erne så det skal jeg ikke tænke på.. Jeg har seng og sengetøj.. mangler faktisk kun barnevogn og diverse småting. Hilsen gitte

Anmeld

6. august 2010

desirefinck-vb

Hej Ja jeg er også ny i dette forum, har termin d. 8-11-2010, og vi venter vores 3. barn. Vi har to drenge på hhv. 9 og 5 år. Vi skal også ha ny barnevogn og seng, da det vi havde til de to store børn ikke var brugbart mere. Men når det bliver tid til barnevognsindkøb, så bliver det en med et stort liggemål. Hvis vi har været ude, har vi været glade for at de stadig ku få en middagslur, et trygt og velkendt sted, mens de stadig har haft behov for det op til godt 3 år :) Hilsen GitteS

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.