Del jeres erfaring med mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

693 visninger
5 svar
0 synes godt om
7. juni 2010

lone-vb

Hej med jer Jeg har en lille datter på kun 4 uger og en dreng på 9 år. Trods det, har jeg glemt ALT om spædbørn :( ... kan I ikke dele jeres erfaring med mig? 1) Pludre - hvornår gjorde jeres baby det? 2) Hvornår begyndte I at kunne få mere rutine i livet, madlavning, bad? 3) Hvornår ku jeres baby sidde i skråstol og være vågen i mere end 1 time? 4) Hvornår overgik I det Godnat tid og ritualer om aftene? 5) Hvornår kan jeg forvente, at hun vil være mere med i familielivet - 2 mrd., 3 mrd. eller mere? Jeg glæder mig så meget til at høre fra jer. Lone :unsure:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2010

als-vb

1) ca 3 måneder 2) ca 3 måneder 3) fra ca 4 måneder men kun ganske kort da det ikke er godt for ryggen at sidde i en skråstol. Så vi smed i længe et tæppe på bordet i stedet så lå hun der på maven/ryggen/siden 4) det tog rigtig lang tid med faste ritualer, eller vi prøvede rigtig længe førend vi fandt en løsning der passede vores pige, så hun var vel 14-16 måneder før. 5) ved jeg ikke men, frederikke har en 5 mdr gammel baby i dagplejen og hun kan ikke ret meget andet end ligge og kigge på de andre. Og kravlen sker vel egentlig først ved 8-9 måneder. men med alle punkterne så er der jo meget stor forskel fra barn til barn og ikke to er ens. men det er mine erfaringer

Anmeld

7. juni 2010

Kirle-vb

Uh tænke tænke jo tror at de tre første er som Als siger. Mht. godnat ritual så ja 2 år ;D :blush: Jeg tror på en fri opdragelse altså indenfor rammer. Tjalfe gik som 7mdr med hjælp og kravlede som 5-6mdr. Tror det er meget individuelt. At være en del af familien er vel også at grine når der bliver sagt BØH! ;)

Anmeld

7. juni 2010

kongster-vb

Den eneste erfaring jeg kan dele er at jeg også har en yngstemand på 6 år og jeg også har glemt ALT! :-) Jeg kan simpelthen ikke huske hvornår de kan hvad...

Anmeld

7. juni 2010

MAMMARAZZI-vb

Jeg kan heller ikke huske det, og det er næsten pinligt, for min søn er kun et år - tror jeg lever i nuet :P Der er jo også stor forskel på børn, men her på sitet er der jo 'Følg din babys udvikling' - se hvordan baby udvikler sig uge for uge. Det passede så nogenlunde med min søn ;)

Anmeld

8. juni 2010

Spunk-vb

Sorry to say - jeg har ingen anelse - selvom spunken kun er 7 måneder. Lige de ting du spørger om har jeg ikke bidt mærke i - har bare nydt når hun gjorde noget nyt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.