Ny på siden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2010

Soap-vb

Velkommen til :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2010

BAJM-vb

Tog det nu slet ikke som kritik. Det var egentlig mere morsomt. Da jeg lœste jeres gœste tråd fik jeg den der ups følelse i maven som jeg kunne få hvis jeg blev opdaget da jeg var lille :laugh: Havde tœnkt et stykke tid at det kunne vœre sjovt og lœrerigt at vœre med, så det var såmen bare lige det jeg manglede for ta springet :)

Anmeld

7. juni 2010

Heidi Nielsen-vb

Velkommen til.... Jeg er 32, manden 33, Alexander 3 år, Lucas 4 måneder, hunden Bondo på 6 måneder og vi bor i en lille men hyggelig landsby ved Kolding. Sig endelig til hvis du skal have hjælp til et eller andet her på siden ;)

Anmeld

7. juni 2010

Hobitten-vb

Velkommen, velkommen.. Har 2 drenge på 1 og 4, og bor i det jyske sammen med dem og deres far.

Anmeld

7. juni 2010

Spunk-vb

Også velkommen herfra. Håber, at du finder det du søger her :)

Anmeld

9. juni 2010

flora72-vb

Hejsa! Er også ny her, og lidt overvældet over al den information, man her kan tilegne sig, samt alle de interessante debatter, man kan kaste sig ud i... :) Jeg er også lidt ny indenfor området 'Vores Børn', da vi venter vores første afkom om ca. 6 uger - tvillinger, 2 drenge! I øvrigt bor jeg i det vestfynske, og bruger indtil videre min tid på manden i mit liv, og mine to dejlige heste, (også en slags børn!)... ;) Bedste hilsener, Flora72

Anmeld

9. juni 2010

kongster-vb

Hej med dig, tillykke med den forestående forældreværdighed og velkommen her. Jeg håber du finder en masse information du kan bruge. Spørg endelig løs hvis du er i tvivl om noget

Anmeld

9. juni 2010

MAMMARAZZI-vb

Ja også velkommen til dig flora 72 :cheer:

Anmeld

9. juni 2010

BAJM-vb

Hej flora72 og velkommen til Er helt enig der er meget at skulle finde rundt i og undersøge. Nogle spœndende og sjove emner, og jeg har fundet udaf at jeg kan bruge rigtig meget tid herinde :) Til jer alle jer, Rigtig mange tak for velkomsterne endnu en gang. Syntes man bliver utrolig flot modtaget, og så vil jeg også lige gi' et skulder klap - nu har jeg jo 'luret' lidt før jeg meldte mig til - og jeg skyntes det er dejligt at lœse hvor gode i er til at finde tilbage til sporet isœr når det var rigtig svœrt, det var noget af det jeg bed mest mœrke i da jeg lœste med på side-linjen og også gjorde at jeg syntes det her var noget jeg godt ville vœre en del af. :cheer:

Anmeld

9. juni 2010

Heidi Nielsen-vb

Hej Flora og velkommen til sitet....spørg endelig hvis du mangler hjælp til et eller andet herinde :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.