Vores mindste døjer jo stadigvæk med ekstrem træthed, falder i søvn hver evig eneste dag, hvis vi ikke holder ham i gang, spiser lidt den ene dag og normalt den næste, var endelig komme op på 20 kg, for at tabe sig og nu veje 19.2. og generelt er han bare ikke frisk, men uden at fejle noget, hvis I forstår. Har nu taget kontakt til børneafd. igen, som mener at det 'bare' er fordi han er børnehavebarn, hm hm, har gået i samme børnehave i 3 år.
Det er så frusterende og har talt med lægen dernede, som ville prøve at få ham puttet ind tidligere end i sept., for det er jo nu han er skidt. Ringer så for at checke op på det, men sekretæren har intet hørt og det er en uge siden jeg talte med lægen... jeg bliver vanvittig.
Har et par episoder fra de forgangne dage, han elser spaghetti og kødsovs, så jeg forsøger at vække ham med at det er det vi skal spise i dag, han kigger på mig og siger så 'Mor, jeg vil meget hellere i seng', han sov 13½ time i streg. Han skulle i bad og tænkte det skal vist gøres før aftensmad i dag, da jeg tørrer ham, slår han armene ud til siden, jeg siger: hvad er der? han sige: kan du ikke se det? Nej siger jeg, hvad? Jeg er bare såååååååååååååå træt :) Klokken var da halv fire om eftermiddagen. Vi er meget bevidste om, ikke at spørge om han er træt eller kommenterer det overfor ham,for det mente de jo også på børneafd. :angry:
Anmeld