Ny energi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

448 visninger
5 svar
0 synes godt om
3. juni 2010

kongster-vb

Ja det er jo altså ikke nogen stor nyhed, men hold da op hvor for man energi af det der motion!! Er begyndt at cykle på arbejde mere regelmæssigt og jeg er jo fuld af pep når jeg kommer hjem og flere timer frem. Slet ikke mit sædvanlige slatne selv, der er udkørt kl. 3. Woohoo! Og så skulle det jo også være sundt og godt for vægten. Bonus bonus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2010

Charlotte d. 17.-vb

kongster skrev:
Ja det er jo altså ikke nogen stor nyhed, men hold da op hvor for man energi af det der motion!! Er begyndt at cykle på arbejde mere regelmæssigt og jeg er jo fuld af pep når jeg kommer hjem og flere timer frem. Slet ikke mit sædvanlige slatne selv, der er udkørt kl. 3. Woohoo! Og så skulle det jo også være sundt og godt for vægten. Bonus bonus
Myter er der nok af. Min storebrors ekskæreste sagde, at man bliver høj og tynd af at cykle til arbejde. Sidst, jeg havde en arbejdsplads, jeg kunne cykle til uden at skulle stå op kl. 5 om morgenen, blev jeg meget, meget tyk på bare 9 måneder - og højden siger stadig 1,60.

Anmeld

3. juni 2010

kongster-vb

Ja du har nok ret. Jeg har også drukket en del kaffe på det sidste, så det er nok snarere det. Men jeg prøver virkelig at overbevise mig selv om det sunde i at trampe langs bilkøerne på Jyllingevej....

Anmeld

4. juni 2010

Frede-vb

Jeg hepper på dig, mens du cykler :) Jo flere jeg ved, der cykler, des mindre ondt af mig selv behøver jeg at have, fordi jeg så ved, at jeg ikke er den eneste, der ABSOLUT SKAL OP PÅ DEN S''''' JERNHEST HVER EVIGE ENESTE DAG :angry: I forgårs faldt jeg af cyklen, fordi kæden sprang af midt oppe på en bakke (læs: bjerg). Jeg har ondt i højre albue og har et sår på knæet - av, av, AV! Og så min mand, den klovn - ja, han har sendt cyklen til cykelsmeden og har med store armbevægelser bestilt en 'gennemgående reparation' af cyklen, som sikkert kommer til at koste en formue - han har bare glemt, at cyklen kun har kostet 500 kr. Derfor gik jeg sur i seng i går... og er her til morgen stadig sur :S

Anmeld

4. juni 2010

kongster-vb

Tak Frede! Jeg tror jeg er blevet en smule højere af mine cykelture. Må straks måle efter når jeg kommer hjem

Anmeld

4. juni 2010

NikiFin-vb

Motion accelererer stofskiftet. Derudover udløser kroppen mere adrenalin og noradrenalin der virker beroligende og giver følelse af lykke og mere energi. Derfor føler man bedre og ladet op efter sport (hvis selvfølgelig det ikke har været for meget så at man har ondt i kroppen). Jeg ved ikke om man vokser præcis af cykling. Men det er rigtigt at alle sport som inkluderer løb gør benene stærkere og hvis det er i puberteten er det meget sandsynligt at man vokser lidt mere end uden sport. Man taber sig med sport kun hvis man spiser samtidig mindre eller i det mindste ikke mere end normalt. Men motion gør det sådan at man bliver mere sulten og spiser mere. Så taber man sig ikke. Derudover cykling gør store ben muskler. Derfor hvis man vil tabe fra sine ben og numse synes jeg ikke at cykling er det bedste valg. ;) Jeg kender også en kvinde som cykler meget og har kæmpe lår. Jeg løber selv altid jeg kan. Hvis jeg ikke gøre det i længere tid begynder jeg at føle mig deprimeret.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.