Min - snart mine, går på privatskole midt i byen, og der er INGEN der bor sådan lige ved siden af hinanden. Dvs den ene dag skal man enten til Gentofte og hente sit barn, den anden dag i Vangede og 3 dag på Vesterbro.
JEG synes det er enormt bøvlet - muligvis, fordi jeg har to mindre børn, og stadig ikke har kørekort til bil.
Min kæreste er helt klart Taxachaufføren. Har min søn nogen med hjem, så kører kæresten dem hjem efter aftansmaden.
Er min søn ude hos andre, så henter kæresten ham efter arbejde.
Vi har legeaftaler ca 1 gang om ugen.
Legeaftalerne er okay, men jeg får mere svip af fødslesdagene som ALTID ligger i weekenderne.
For det første gider min søn sjældent og vil hellere være hjemme, og for det andet arbejder min kæreste i weekenden. Og jeg synes det er SÅ belastende at skulle tage offentlige transportmidler med 3 unger, sætte en af til en fødselsdag der vare max 3 timer og som ligger 1,5 time fra vores hjem. Og så rende rundt på gader og stræder for at finde en legeplads indtil fødselsdagen er færdig og vi skal hjem igen....
Jeg HADER de invitationer!!!!
Og efter jeg har nævnt bøvlet på forældremøderne, viser det sig, at stort set alle de andre OGSÅ synes det er ekstremt bøvlet og besværligt. Så vi har talt lidt om, at lave flere fællesarrangementer istedet, hvor man kan hive en grill med på standen og få en dag ud af det, istedet for de der dumme par timer her og dér.
Men nu må vi se.
Anmeld