orrrhhhhh dagpleje helvede - har brug for XXXXXXXXXér

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

358 visninger
6 svar
0 synes godt om
1. april 2008

Susan1978

I morges får jeg en besked fra min gamle dp hvor Ea gik, det er jo ingen hemmelighed at vi gerne ville have Emil skal gå der men det var ikke lige ladesågøreligt da vi skulle bruge en. Beskeden lød at et barn blev opsagt der idag. Nå for søren. :-o

Emil skulle så starte i dag hos Kirsten. Jeg ringer til Kirsten og siger at jeg lige vil undersøge sagerne og fortæller hende tingene som de er og at Jane som den anden Dp hedder også har åben til 17 som hele tiden har været vigigt for os. Hun forstår os og kan godt se vi ikke skal køre Emil ind deroppe, hvis han ikke skal være der alligevel.

jeg får fat i pladsanvisningen her kl 14. 10 min før 8D, har moderen til det andet barn ringet og sagt at de siger pladsen op. hihi Jeg må jo bare sige til dem at jeg er hurtig og virkelig arbejder på sagen.

Sagen er så den at hun har en mdr opsigelse også kan de ikke give pladsen til en anden før 1/5... AGGHHHH

jeg har hele dagen prøvet at få fat i områdeleder HENRIK.. :P Han sidder i møde lige indtil kl 16.. jeg har nu lagt yderligere en besked om at han meget gerne må ringe så vi kan finde ud af det her..

jeg tænker vi måske kan få lov at bruge Janes gæsteplads i den mdr her også er Emil tilmeldt Jane.. så vi ikke skal være hos Kirsten en mdr og så starte op hos Jane bagefter..

AGGHHH noget rod..:S men jeg ville også være blevet ked af ,hvis jeg ikke havde fået muligheden.. for jeg ved bare, hvor stresset det altid ville blive for at nå at hente ham inden 1630.. eller være ude af døren 1630 som man jo skal.

Ja så nu venter jeg bare.. Kryds fingre for at han ringer og siger vi bare kan starte deroppe i morgen. Så vi har de næste 3 dage til at køre ind som planlagt hvor jeg jo også har ferie. (C)

Knus Susan som ikke er meget på i øjeblikket.. :(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2008

Marco2

KRydser alt hvad krydses kan!

Ag - som er spændt på om hun får en plads inden Emily skal starte i folkeskolen....

Anmeld

1. april 2008

Lene76

jeg xxxxxer osse alt hva jeg kan :D håber at det kan lade sig gøre.
og dig Ag du må bare vente ligesom de 5000000 andre hehe...... kender flere med det problem.

Jeg har heldigvis ik det problem, Viktor ska jo være hos mig og får han ik plads som 1. bare ja så mangler de endnu en dagplejer(C)

Knus fra Lene 31 år.... meget snart 32:-D

Anmeld

2. april 2008

linemus

Hvordan er det gået Susan? Håber det har snoet sig, så Emil er kommet det rigtige sted hen. Men det lød godt nok som noget af en kringlet situation...

Knus Line

Anmeld

2. april 2008

Susan1978

Vi har nu fået Jane... altså Eas gamle dagplejer... :):) :):)

HUn skulle til fødselsdag i dag hos en af ungerne, som vi tilfædigvis kender (Ea har gået i dp med hans storebror)

så vi blev inviteret med til fødselsdag - mig og begge unger.. Super hyggeligt.

Emil skal så op til Jane i morgen, hvis han er frisk..

Susan

Anmeld

2. april 2008

ivfmarie

FEEEDT NOK!!

Det må da være en lettelse, hva´?

Knus Marie

Anmeld

2. april 2008

Ny mor

Susan1978 skriver:

Vi har nu fået Jane... altså Eas gamle dagplejer... :):) :):)

HUn skulle til fødselsdag i dag hos en af ungerne, som vi tilfædigvis kender (Ea har gået i dp med hans storebror)

så vi blev inviteret med til fødselsdag - mig og begge unger.. Super hyggeligt.

Emil skal så op til Jane i morgen, hvis han er frisk..

Susan

KANON!!!!!! Godt det kunne lykkes ;)
Birgitte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.