obligatorisk at sende små børn til kiropraktor hvis de lider af forstoppelse.....INDEN man bliver sendt videre i det offentlige system...
Vores lille Lucas på 3 måneder har fået movicol mod forstoppelse siden han var 2 uger gammel, og vi har været indlagt og rendt ud og ind ad børneafdelingen i 2,5 måned fordi han bare ikke kunne komme af med det.....
SÅ tager jeg ham med til kiropraktor fordi han ligger meget uroligt når han lå på ryggen så det ville jeg da lige have undersøgt....
Ved den første behandling spørger hun om han lider af forstoppelse...ja svarer jeg det gør han og han får 3 breve movicol dagligt mod det....
Så siger hun: ja for jeg kan mærke at han har noget der sidder i klemme lige der hvor nerven går ned til tarmsystemet......det masserer og trykker hun lidt på og man kan se på Lucas at det er godt det hun har gang i.....
2 dage efter første behandling får han MEGET tynd mave og det første brev ryger væk og han får så kun 2 breve dagligt......
Han har nu været afsted 3 gange og ved i hvad....HAN FÅR SLET IKKE MOVICOL MERE :) hans mave fungere perfekt og uden problemer.
Vi har jo haft samme problem med vores store dreng på 3 år som har fået movicol siden han var 2 måneder gammel....han har nu været afsted 2 gange OG......HAN FÅR HELLER IKKE MOVICOL MERE..... :)
Nej selvfølgelig er det ikke sikkert det virker for alle som det gjorde for os.....men man burde virkelig prøve det før man ender med et barn som har ondt og er mega ked af det eller før man bliver indlagt i længere tid på sygehuset.....det må da også være billigere for det offentlige system i længden....
Nå men skulle bare lige af med min glæde...... :side:
Anmeld