Kvalme i 3. semester?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

854 visninger
4 svar
0 synes godt om
20. maj 2010

MammaMia-vb

Hey, Ville lige høre hvordan det går med jer? Jeg er nu ca. 32+6 og er skisme begyn´dt at døje med kvalme de første timer om morgenen.. Meget mærkeligt - havde det ikke sådan da jeg ventede Vila for snart 3 år siden.. Er der andre der også har kvalme/opkast? Mvh Mia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2010

dittelouisea@hotmail.com-vb

Jeg kastede op de første 6 måneder - derefter var det bare kvalme og en frygtelig halsbrand. De kloge hoveder siger jo at kvalmen kommer igen, fordi barnet presser på mavesækken, og man bare er nødt til at spise tusind små måltider i stedet for få store. Det kan være at dette barn ligger/vender anderledes end sidst :) Held og lykke med det..

Anmeld

20. maj 2010

Diddi-vb

Jeg har lidt kvalme når jeg får en plukvee ellers er jeg bare ekstremt sulten hele tiden og kan desværre spise enorme mængder :-) Øv hvor bliver der meget at tabe efter fødslen...

Anmeld

20. maj 2010

MammaMia-vb

Sjovt - jeg kan ikke spise særligt meget af gangen.. føler simpelthen ikke at der er plads til både baby og mad :laugh:

Anmeld

20. maj 2010

Signe1704-vb

Nu er jeg jo ikke gravid, men blander mig lige alligevel ;) Jeg havde i min 2. graviditet RIGTIG meget kvalme hele tiden, men kastede 'kun' op i 1. og 3. trimester. Første graviditet havde jeg slet ingen kvalme og tredje gang meget lidt, så det kan altså være vidt forskelligt fra gang til gang. Håber det stopper for dig igen ;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.