Har I fri resten af ugen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. maj 2010

Leah-vb

Yes - har fri ... Der bliver fart på, men på den gode måde: Torsdag: Fejre mandens 40 års fødselsdag med brunch ude i byen sammen med hans familie Fredag: Fri sammen med pigerne - Vi skal shoppe lidt forskelligt og på cafe og hygge os. Og så skal der gøres klar til 'indryk' lørdag Lørdag: Manden skal holde herrefrokost og skal stå for al maden selv. Så jeg skal gå lidt til hånde, og så fordufter pigerne og jeg. Vi har fået husly andet steds :) Søndag: Så er det så den rigtige fødselsdag. Der skal hygges om manden og hvis vejret fortsætter sådan her skal vi se en film sammen alle 4 og spise bananasplit. Men håber på bare lidt sol og tørvejr, så vi kan komme en tur i skoven ... Det var så de fridage ;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2010

Hobitten-vb

Jep, vi har også en lang weekend.. Satser på tørvejr i morgen, og tager en tur i Legoland.. Og så skal min bror giftes på lørdag :blink: - så fredag er afsat til at hente gran og blomster, binde æresport, pynte kirke, lave sangskjuler osv. - bryllup lørdag - og oprydning søndag.. Så er bange for at (også..) disse fire dage forsvinder før vi har set os om.. ;)

Anmeld

12. maj 2010

Signe1704-vb

Vi har også alle fri. Torsdag satser vi på en dag i haven hvor hækken skal klippes mm. Fredag skal vi have gæster og lørdag står den på bryllup hos en veninde fra folkeskolen. Min store dreng skal hos sin far fredag til søndag og de to små ryger ned til mine forældre i weekenden. Så der bliver også mulighed for at sove længe :P Skønt.

Anmeld

13. maj 2010

lib1982-vb

Skal nyde min sidste uge på barsel før jeg blir 'lukket ud' i det civiliserede liv igen fra på mandag - glæder mig HELT vildt!!!!! Har været hjemme nu, siden midt marts sidste år, så trænger godt nok til at komme ud og få noget input og bruge mit hoved!!! Drengene startede i dagpleje sidste mandag, og det går bare super godt, så de er heldigvis os klar til at jeg starter på arbejde igen :cheer: Skal hygge hos farmor og farfar i dag, hjemme alle 4 i morgen, lørdag får vi besøg af en reserve-moster og søndag skal vi lave absolut INTET :laugh: :laugh:

Anmeld

13. maj 2010

ma08-vb

Både min mand og jeg holder fri i morgen, så det er dejligt. I dag skal vi hente jord til udvidelse af køkkenhaven, mens datteren bliver passet hos farmor. I morgen ska vi så ordne køkkenhave og sandkasse, og om aftenen får vi besøg af nogle venner. Lørdag skal vi fejre min mor, som fyldte rundt sidste lørdag, og søndag får datteren og jeg besøg af min jordemodergruppe og deres dejlige unger. Og så fløj dén miniferie ;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.