Nu har der lige været en debat om kærestens/manden x og så tænkte jeg da, hvad tænker i om jeres børns bonus mødre ?
Min datters, min datters far har en kæreste og mere ved jeg faktsik ikke om hende, da de ikke bor sammen og hun derfor ikke ser min datter særlig tit. For det andet har han skiftet damer som vi andre skifter trusser, så ja det er altid til at vide hvor længe denne her bliver. Men den da at han kommer i fat forhold og er sammen boende, vil jeg da gerne vide lidt mere evt. møde hende så jeg har en ide om hvem min datter snakker om når hun kommer hjem fra weekend.
Min søns papmor, har jeg absolut ikke et godt forhold til og få det heller ikke, men jeg tolerere hende. Hun er en gammel x veninde, som pissede mig godt langt op og ned af ryggen.. Hun var dominernde, kontrol syg og det var altid hende der havde ret og hun gjorde aldrig noget forkert. Venskabet sluttede fordi jeg ikke ville stå model til mere. Og desværre forsætte hun i samme rille, i hendes rolle som bonus mor for min søn.
Anmeld