Hende bonus moren

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.022 visninger
1 svar
0 synes godt om
4. september 2009

Mor.sander

Nu har der lige været en debat om kærestens/manden x og så tænkte jeg da, hvad tænker i om jeres børns bonus mødre ?

Min datters,  min datters far har en kæreste og mere ved jeg faktsik ikke om hende, da de ikke bor sammen og hun derfor ikke ser min datter særlig tit. For det andet har han skiftet damer som vi andre skifter trusser, så ja det er altid til at vide hvor længe denne her bliver. Men den da at han kommer i fat forhold og er sammen boende, vil jeg da gerne vide lidt mere evt. møde hende så jeg har en ide om hvem min datter snakker om når hun kommer hjem fra weekend.

Min søns papmor, har jeg absolut ikke et godt forhold til og få det heller ikke, men jeg tolerere hende. Hun er en gammel x veninde, som pissede mig godt langt op og ned af ryggen.. Hun var dominernde, kontrol syg og det var altid hende der havde ret og hun gjorde aldrig noget forkert. Venskabet sluttede fordi jeg ikke ville stå model til mere. Og desværre forsætte hun i samme rille, i hendes rolle som bonus mor for min søn.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2009

Lone Jakobsen

jamen her svinger det lidt.
da min datters far først fandt en ny var jeg virkelig imponeret over hende. min datter talte meget rosende om hende, hvor hun næsten ikke nævnte sin far, og jeg havde indtryk af at hun var utrolig sød overfor hende.
så fik de en datter sammen, og det ændrede desværre min datters forhold til hende. hun måtte ikke holde sin søster, fik mere skæld ud, og følte generelt at hendes bonus mor var meget efter hende. det har ændret sig en smule, men jeg skal stadig....både fra hendes far og farmor....lægge øre til at hun måske ikke altid er lige fair overfor hende.
jeg har sagt til min datter at hun skal komme til mig eller hendes far hvis der er et problem, så skal vi nok tage os af det. og indtil videre er det gået helt fint.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.