Det var det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.078 visninger
11 svar
0 synes godt om
7. maj 2010

Meesalith-vb

Nu er det år gået. Min lille dreng er ikke en baby mere. I går blev han et år. Sidder med en lidt trist følelse, men er egentlig også ret stolt. Han er begyndt at gå. I dag sagde ham 'mad' klart og tydeligt. Han er i gang med at skabe sine egne relationer til de andre børn. Jeg er spændt på hvad det næste år bringer. Glæder mig til sommerferien, hvor han skal på middelaldermarked og lege i græsset. Glæder mig til at besøge min mor og have ham med i tivoli. Glæder mig til jul, hvor han forhåbentlig forstår lidt mere af det her gaveræs. Og jeg glæder mig til næste fødselsdag, hvor jeg kan se fremad igen :) Alt i alt har det været et knald hårdt år. Der har været en masse tårer, men der har også været gode stunder. Tidspunkter hvor jeg har været fyldt med stolthed og kærlighed til mit lille barn. :flag: Stort tillykke mig skat! Mor elsker dig :flag:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2010

Soap-vb

Tillykke med ham :) :flag:

Anmeld

7. maj 2010

lib1982-vb

Puha... vores drenge blir 1 år om 3 uger, fatter det slet ikke (og syns folk der sagde 'det går bare så stærkt', var tåbelige ;) ;) ) Rigtig meget tillykke med ham :flag:

Anmeld

7. maj 2010

MAMMARAZZI-vb

Stort tillykke herfra også :flag:

Anmeld

7. maj 2010

Hobitten-vb

Tillykke tillykke.. Min den yngste blev et år i mandags - det er jo slet ikke til at fatte!! Synes også det første år er gået meget hurtigere, end det gjorde med den ældste.. Men det kan jo ikke passe.. :laugh: :laugh:

Anmeld

7. maj 2010

MAMMARAZZI-vb

Er helt sikker på det passer Hobitten - sådan har jeg det også ;) Min søn blev 1 år forrige mandag...

Anmeld

7. maj 2010

Signe1704-vb

Sådan har jeg det også med min første. Han bliver snart 12 år og skal i 6. klasse. Tro mig - lige om lidt er i også her ;) Og det mest mærkelige er at jeg ikke er blevet en dag ældre :laugh:

Anmeld

7. maj 2010

MAMMARAZZI-vb

Signe1704 skrev:
Sådan har jeg det også med min første. Han bliver snart 12 år og skal i 6. klasse. Tro mig - lige om lidt er i også her ;) Og det mest mærkelige er at jeg ikke er blevet en dag ældre :laugh:
Nej jeg er heller ikke blevet en dag ældre :laugh: Men det kommer nok snart - har fødselsdag i morgen :ohmy:

Anmeld

8. maj 2010

lib1982-vb

MAMMARAZZI skrev:
Signe1704 skrev:
Nej jeg er heller ikke blevet en dag ældre :laugh: Men det kommer nok snart - har fødselsdag i morgen :ohmy:
Orv, det er jo nu så?!?!? TILLYKKE :flag: :flag: :flag:

Anmeld

8. maj 2010

lib1982-vb

Hobitten skrev:
Tillykke tillykke.. Min den yngste blev et år i mandags - det er jo slet ikke til at fatte!! Synes også det første år er gået meget hurtigere, end det gjorde med den ældste.. Men det kan jo ikke passe.. :laugh: :laugh:
Jow lidt... hvis det var skudår med den største ;) ;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.