At leje et hus.......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.400 visninger
3 svar
0 synes godt om
6. maj 2010

M Illum-vb

Det med at købe hus har vi lagt lidt på hylden igen. Vi fandt da et på interessante huse, men der var et eller andet ved dem som gjorde det for usikkert for os at kaste os ud i det, så nu har vi fået den ide at leje et hus i stedet. Men....... hvor er det svært at finde huse til leje. Enter er der ikke nogle, eller lejen er for høj, og dem vi kunne have råd til ligger så ude hvor kragerne vender. Så... er der nogen der kender nogen der lejer hus ud på vestsjælland, gerne i nærheden af Slagelse?? Evt. nogle hjemmesider eller noget i den dur. Jeg er ved at være desperat for at komme i noget større og med en have der er stor nok til at sarah kan lege samtidig med at tøjet tørrer og der er plads til et havebord :laugh: for i guder hvor det irreterer mig at vi ikke kan det nu.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2010

MAMMARAZZI-vb

Kender desværre ikke nogen, men hvor har jeg det bare ligesom I har det... Arrgh... Håber I snart finder noget ;)

Anmeld

7. maj 2010

Mor-3-vb

Ja kender ingen på sjælland.. Men her oppe i frederikshavn, er der tit huse og store lejlighedder til leje... Boede selv i et lejet hus for lidt over 1 år siden... det var 200 kvm... dejligt hus.. men lå meget øde.. så vi flyttede.. Men her oppe er der altid huse til leje :) Håber da det lykkeds for dig at finde noget

Anmeld

8. maj 2010

Frede-vb

Prøv at kontakte nogle af byens ejendomsmæglere og spørg, om der evt. var nogle af deres kunder, der ville være interesseret i et lejemål. Mange folk kan slet ikke få deres huse solgt til den pris, de gerne vil have og ville så måske gerne leje ud til markedet blev bedre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.