Hvor sover dit barn??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2010

Pia S-vb

Lars F skrev:
Hun sover i sin egen seng i sit eget værelse, og har gjort det fra hun var få måneder. Men vi har altid været ret large med at lade hende sove hos os hvis hun af den ene eller den anden grund beder om det - måske fordi hun er lidt snottet eller bare syn's hun lige trænger til det.
copy that - bort set fra at hun skal laves om til han i vores tilfælde!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2010

MAMMARAZZI-vb

lib1982 skrev:
Syns det er op til folk selv hvad de kan og vil ift. hvor børnene sover henne - hvis alle er tilfredse med løsningen, er det jo ligegyldigt hvad andre syns... i øvrigt har jeg aldrig hørt om teenagere som sover sammen med sine forældre, så alle kommer vel fra det der med at kravle ind i soveværelset til mor og far før eller siden :lol:
Ja min datter sover jo hos mig, men hvis hun har nogen med hjemme for at lege, sletter hun lige de værste spor :lol: for hun synes vis det er liiidt pinligt :blush:

Anmeld

7. maj 2010

Hobitten-vb

Vores har begge sovet på eget værelse fra de var ca. 4 mdr. Og det har fungeret fint.. Hvis de er småsyge el. lign. sover de hos os (men det er vist mere moderens behov, end det er drengenes.. :blush: ) Og den store havde en periode hvor han kom midt på natten, efter en grim drøm - og sov hos os resten af natten. Synes det er rigtig hyggeligt, når de ligger hos os - men helst en af gangen, da de godt begge kan ligge og rode rundt (især den yngste - flytter sig lidt rundt som en tumling..) Men efter en lang periode, hvor de var syge på skift, var det nu rigtig dejligt at få sengen lidt for os selv.. ;)

Anmeld

7. maj 2010

Signe1704-vb

Mor-3 skrev:
Min tvillinge drenge sover på samme værelse, har de gjort fra de var 3 måneder .. Den store sov på sit fra hun var 6 måneder... Men hun har haft nogle problemer, ang det med at sove på eget værelse... I et hus hvor vi boede engang, så hun en gammel mand hele tiden.. Og var meget bange.. så vi måtte flytte, for hun ville over hovedet ikke være alene nogen steder i det hus, uden vi var med... Må sige var da selv lidt skræmt da hun på et tidspuknt en aften siger.. Mor der står en mand ude i gangen,mens hun pludselig gemmer sig og holder fast i mig, ja hun blev næsten panisk....Er du gal et gys jeg fik :unsure: For der var ingen, måtte så gå hele huset igennem sammen med hende.. Så vi flyttede Og vi kunne ikke gøre noget, for hun så ham jo... og vi kunne jo ikke se nogen, der var i hjemmet sammen med os..
Det var da skræmmende. Godt i er kommet væk derfra, så hun kan gå trygt rundt.

Anmeld

9. maj 2010

Mor-3-vb

Signe1704 skrev:
Mor-3 skrev:
Min tvillinge drenge sover på samme værelse, har de gjort fra de var 3 måneder .. Den store sov på sit fra hun var 6 måneder... Men hun har haft nogle problemer, ang det med at sove på eget værelse... I et hus hvor vi boede engang, så hun en gammel mand hele tiden.. Og var meget bange.. så vi måtte flytte, for hun ville over hovedet ikke være alene nogen steder i det hus, uden vi var med... Må sige var da selv lidt skræmt da hun på et tidspuknt en aften siger.. Mor der står en mand ude i gangen,mens hun pludselig gemmer sig og holder fast i mig, ja hun blev næsten panisk....Er du gal et gys jeg fik :unsure: For der var ingen, måtte så gå hele huset igennem sammen med hende.. Så vi flyttede Og vi kunne ikke gøre noget, for hun så ham jo... og vi kunne jo ikke se nogen, der var i hjemmet sammen med os..
Det var da skræmmende. Godt i er kommet væk derfra, så hun kan gå trygt rundt.
Ja total.. blev selv ret bange, nogle gange, når hun sagde.. Så vi skyndte os at flytte.. Men det er først nu, hvor vi så er flyttet i lejlighed, at hun er tryg.. det er også helt ny renoverede lejemål.. men mærkeligt, hun er vist bange for at bo i hus :S Og hva gør man så som forældre.. Ja vi flyttede så i en lejlighed, med lille bitte have til :laugh: Men i det mindste er hun tryg her..

Anmeld

9. maj 2010

Hobitten-vb

Mor-3 skrev:
Har I overvejet tanken, om det kunne være et spøgelse hun kunne se...???

Anmeld

9. maj 2010

Mor-3-vb

Hobitten skrev:
Mor-3 skrev:
Har I overvejet tanken, om det kunne være et spøgelse hun kunne se...???
Ja det gjorde vi.. Derfor begyndet jeg at spørge ind til, hvordan han/hun så ud.. og stille nogle få spørgsmål.. Men det eneste vi kunne finde ud af var,at det var en gammel mand, med fuldskæg.. Og at hun var meget bange for ham.. Og da vi ikke kunne berolige hende... Valgte vi at flytte væk.. vi boede der 1 år.. Og det begyndte, efter vi havde boet der 6 måneder.. heldigvis var det et lejethus.. og vi kunne så lige mellem lande, i et andet fra forsvaret.. til vi kunne flytte ind hvor vi bor nu.. Men der var hun også bange.. Men efter vi er flyttet ind her, har hun fra dag 1 af, ikke været bange overhovdet.. :laugh:

Anmeld

11. maj 2010

Hobitten-vb

Ja det lyder godt nok mærkeligt.. Især at det var den/det samme hun var bange for.. Ved ikke helt, om jeg selv tror på det der med spøgelser - men har hørt historier lignende jeres en del gange efterhånden, så måske er der virkelig noget om det.. :huh: Men dejligt at det hjalp at flytte, så hun ikke behøver at være bange mere.. :)

Anmeld

11. maj 2010

Mor-3-vb

Hobitten skrev:
Ja det lyder godt nok mærkeligt.. Især at det var den/det samme hun var bange for.. Ved ikke helt, om jeg selv tror på det der med spøgelser - men har hørt historier lignende jeres en del gange efterhånden, så måske er der virkelig noget om det.. :huh: Men dejligt at det hjalp at flytte, så hun ikke behøver at være bange mere.. :)
Jeg tror heller ikke helt, på det med spøgelser.. Men hun var virkelig bange for noget, vi ikke kunne se.. meget skræmmende.. Men ja dejligt hun ikke er bange mere :)

Anmeld

12. maj 2010

Signe1704-vb

Jeg har det også sådan ret dobbelt med det. For jeres datter har helt klart været bange for noget, men jeg tror alligevel ikke rigtig på at der findes spøgelser. Jeg tror nu at jeg ville have forsøgt at få en ud til at 'jage' dem væk. Jeg føler ikke altid at vi er alene i vores hus, men det er kun sådan en fornemmelse og ikke noget med at jeg har set noget mistænkeligt på nogen måde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.