Banker uden service - grrrrrr!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.040 visninger
8 svar
0 synes godt om
4. maj 2010

Webredaktøren-vb

Langt om længe fik jeg taget mig sammen til at kontakte banken, for at høre om det ikke var tid til at konvertere vores lån, nu hvor renten stadig er særlig gunstig... Men hvad skete der lige med serviceniveauet eller manglen på samme :woohoo: Bankerne er bestemt rare at have, men kunderne er vel også meget gode at have for bankerne. De trækker den simple rådgivning i langdrag, er besværlige at få fat i (og uklart hvem der egentligt er vores rådgiver?) og generelt virker de ret ligeglade... og det skal lige siges, at vi har fint styr på økonomien og ikke kører med overtræk og den slags :huh: Har I en bank, I er glade for?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2010

ma08-vb

Vi har Danske Bank og er nogenlunde glade for dem.. Mest af alt er vi glade for vores bankrådgiver, som er rigtig god - ville sikkert overveje at skifte bank, hvis han gjorde ;) Når det så er sagt, er der ikke meget service at komme efter, og da slet ikke gode renter :unsure:

Anmeld

5. maj 2010

Webredaktøren-vb

Det er også Danske Bank vi har :( Service i bund, dårlige renter, høje gebyrer... hmm, hvorfor er det nu, at jeg har den bank :huh:

Anmeld

5. maj 2010

Natalia87-vb

Jeg har næsten altid haft BG Bank, også et årstid efter det blev til Danske Bank, og har aldrig rigtig vist hvem min rådgiver var, fordi jeg altid blev sendt til en ny, og hadede altid at gå i banken, for de virkede SÅ ligeglade med det hele. Men da jeg flyttede rigtig sammen med kæresten, var det nemmeste også at skifte bank. Nu har jeg AndelsKassen Fyn, som er en meget lille bank, men servicen er tilgengæld i top. Har aldrig oplevet Så god service fra en bank. Og selvom jeg kun har kendt min rådgiver i halvandet år nu, så ved hun ALT om mig. Så nu glæder jeg mig nærmest hver gang jeg skal i banken hehe :)

Anmeld

5. maj 2010

Lars F-vb

Jeg syn's altid det er sådan lidt op og ned med de banker. Havde Lån&Spar i mange år, og de var super da vi startede hos dem - svar med det samme, lån til andelsbolig med fornuftigt rente, i en fart og uden dikkedarer. Men efterhånden blev de mere og mere sløve - ekspedition af lånesager tog alt for lang tid, de fumlede rundt det, osv. Det kom endda til at koste os en del penge, fordi de ikke nåede at få et lån på plads før garanti-renten steg. Nu er vi hos Danske Bank, og får super service. Måske man bare skal skifte engang imellem for at holde dem på stikkerne?

Anmeld

5. maj 2010

MAMMARAZZI-vb

Har en bank, jeg er superglad for :cheer: Ringkjøbing Landbobank B) Det er sikkert ikke landets billigste bank mht. gebyrer (har ikke undersøgt det, for jeg vil alligevel ikke skifte) - men til gengæld er de ikke større, end de kender kunderne. Har 2 gange prøvet, at være lidt presset økomomisk. 1. gang skulle jeg 'over en nat' flytte, og genetablere mig i en lejlighed helt fra bunden - min bankrådgiver sagde, at jeg skulle købe hvad jeg havde brug for, og når jeg var på plads, skulle jeg komme ned i banken, og få oprettet et lån. 2. gang var da jeg pga. en forkert sagsbehandling ikke fik sygedagpenge i 5 mdr. - der fik jeg bevilget et overtræk, samme dag som jeg forelagde min bankrådgiver sagen. Det betyder mere for mig, end at have den bank med de mindste gebyrer...

Anmeld

5. maj 2010

Heidi Nielsen-vb

Vi skiftede fra Danske bank til Den jyske sparekasse. Vi skiftede pga. af alt det i har skrevet....dårlig service, høje renter, skiftende rådgivrere så vi aldrig vidste hvem det var osv... Nu har vi en rigtig sød FAST bankrådgiver i en lille afdeling som altid svarer på vores mails eller telefonopringning samme dag som vi kontakter dem.....gode renter og høj service...i hvert fald i forhold til hvad vi er vant til ;)

Anmeld

5. maj 2010

Hobitten-vb

Vi har også været noget uenige/utilfredse med vores bank (bankrådgiver).. Da vi købte hus for 1½ år siden, virkede det faktisk som om vi havde mere tjek på økonomien, end vores bankrådgiver havde..!! Han havde ikke tjek på en sk.., kom flere gange lige i tanke om en ekstra udgift. Og det resulterede i at vi faktisk slet ikke havde råd til huset!! :angry: Heldigvis faldt renten - vi lagde lån om - og nu kan det rende rundt. :dry: Vi beklagede os, og efter en snak med filialchefen, fik vi ham som rådgiver i stedet (det er en lille filial, så der var ikke så mange andre.. ;) ), og var meget tilfredse. Han har så lige skiftet job, og vi har fået ny filialchef (og dermed også rådgiver), så hende er vi lidt spændte på at møde.. ;)

Anmeld

6. maj 2010

Mor-3-vb

Vi har Nordea, har jeg haft i mange år nu, havde den også da det hed Unibank,så det er længe siden.. vi er meget tilfredse med deres service.... dog lidt utilfredse med, at man ikke kan skifte afdeling, når man flytter til en anden del af landet.. fordi man har et lån i den afdeling.. Men så har de fundet en rådgiver til os, her i frederikshavn.. for jeg har afdeling på Nørrebro på sjælland... og synes det er lidt langt at køre, for at få rådgivning :laugh:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.