Vittigheder fra børnene

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2010

Soap-vb

Webredaktøren skrev:
Det handler i dette forum ikke om at have ret og uret :angry: Skal en livlig debat blomstre, så skal der være plads til holdninger, hvilket adskillige brugere herinde har masser af, og derfor er der potentiale for masser af interessante diskussioner. De bedste tråde er jo trods alt dem, hvor folk ikke er enige ;) Kig derfor på indholdet i tråden og forhold jer til det - der er vel egentligt ingen af jer der orker en hønsegård, hvor der konstant hakkes på hinanden eller?
Arrhhmen Webbie et ord som pædofili og beskyldninger og at ha postet ting som henviser til sådanne smider man ikk i et børne debat forum uden grund, og der var ingen grund , Antons mor er helt off base her og har jokket i spinaten hvis jeg skal sige det ved at bruge så stærkt et ord som pædofili, havde hun skrevet sex eller lign havde debatten været en hel anden Men news flash vores børn på 7-8-9-10 år siger skam også pik og patter når mor og far ikke hører det Antons mor : Til din info så kender jeg ikke Bibi andet end herinde på VB debat, jeg finder det bar forkasteligt at hun ofte skal overfaldes pga hvem ved hvad

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2010

Antons mor-vb

Webredaktøren skrev:
Det handler i dette forum ikke om at have ret og uret :angry: Skal en livlig debat blomstre, så skal der være plads til holdninger, hvilket adskillige brugere herinde har masser af, og derfor er der potentiale for masser af interessante diskussioner. De bedste tråde er jo trods alt dem, hvor folk ikke er enige ;) Kig derfor på indholdet i tråden og forhold jer til det - der er vel egentligt ingen af jer der orker en hønsegård, hvor der konstant hakkes på hinanden eller?
Undskyld Webbie, du har ret, - det var bestemt ikke dette der var meningen med din tråd. Jeg følte mig bare anklaget for at anklage uretfærdigt :S - og ville derfor gerne forklare mig. Forsøgte at holde en pæn tone, men den er åbenbart blevet opfattet forkert.

Anmeld

5. maj 2010

Webredaktøren-vb

Så krydsede endnu en ordveksling lige mit indlæg. Lad os lige slå fast, at Antons mor ikke har anklaget nogen for pædofili, for det vil naturligvis være fuldstændig uanstændigt. At flere af vittighederne havde elementer af pædofili er dog ganske rigtigt. De blev tydeligvis klippet ind som et miks af forskellige vittigheder, hvor nogle er grovere end andre, og så er den i virkeligheden ikke længere. Det bør dog ikke give anledning til at spekulere i om folk har horn i siden på hinanden herinde - er det tilfældet, så vil min opfordring endnu engang være at springe videre til en anden tråd, hvor man føler sig bedre tilpas. :S Soap: Jeg tror muligvis, at du kom lidt skævt ind i denne tråd, da udgangspunktet ret hurtigt blev fjernet. Det tjener derfor ikke noget formål at vade rundt i, hvem der har ret. Uanset hvad tror jeg nu, at det er slået fast, at det ikke var hensigten, at der skulle komme så meget fokus på anklager om pædofili.

Anmeld

5. maj 2010

Antons mor-vb

Webredaktøren skrev:
Så krydsede endnu en ordveksling lige mit indlæg. Lad os lige slå fast, at Antons mor ikke har anklaget nogen for pædofili, for det vil naturligvis være fuldstændig uanstændigt. At flere af vittighederne havde elementer af pædofili er dog ganske rigtigt. De blev tydeligvis klippet ind som et miks af forskellige vittigheder, hvor nogle er grovere end andre, og så er den i virkeligheden ikke længere. Det bør dog ikke give anledning til at spekulere i om folk har horn i siden på hinanden herinde - er det tilfældet, så vil min opfordring endnu engang være at springe videre til en anden tråd, hvor man føler sig bedre tilpas. :S Soap: Jeg tror muligvis, at du kom lidt skævt ind i denne tråd, da udgangspunktet ret hurtigt blev fjernet. Det tjener derfor ikke noget formål at vade rundt i, hvem der har ret. Uanset hvad tror jeg nu, at det er slået fast, at det ikke var hensigten, at der skulle komme så meget fokus på anklager om pædofili.
TAK! - jeg har bestemt ikke et horn i siden på nogen og har ikke prøvet at skabe en grim tone. Jeg vil straks begive mig ud på andre veje :)

Anmeld

5. maj 2010

Antons mor-vb

Og Webbie, jeg har desværre ikke nogle gode børnevitser, men søgte netop det samme, så jeg håber at andre vil tage din opfordring op igen, eller du vil starte en ny debat med samme oprindelige emne

Anmeld

5. maj 2010

Webredaktøren-vb

Jamen, så lad mig da tyvstjæle Bibis idé og lægge en hel liste her til inspiration. De er faktisk alle på et niveau, hvor min datter i børnehaveklassen vil elske dem... derfor er det tilgengæld ikke alle, der er sjove for de voksne - beklager ;) Alle børnene kom sikkert ud af fængslet undtagens Emil han blev brugt som fil. Alle børnene klarede eksammen undtagens ib han fik pip. Alle børnene flyttede sig fra skinnerne da toget kom undtagen Åge, han hørte ikke til blandt de kloge. Alle børnene kom hjem fra skovturen undtagen Jørn, han blev spist af en bjørn. Alle børnene kunne se klart undtagen Åge for ham var det tåge. Alle børnene kørte på cykel undtagen Emil han kørte i bil. Alle børnene kiggede ind i løveburet undtagen Knud han kiggede ud. Alle børnene havde fine tænder undtagen Lis hun havde gebis. Alle børnene var fattige undtagen Frode han kunne hans fars pinkode... Alle børnene løb ud fra grusgraven undtagen Dumle han blev kørt over af en tromle.... Alle børnene kom over vejen undtagen peter han manglede en meter... men det var værre for bo, han manglede to.... Alle børnene var glade undtagen Frank han fik bank Alle børnene stod i vand til halsen undtagen Trille, hun var for lille... Alle børnene svømmede en tur undtagen Bente det var hende de skulle hente... Alle børnene gik ud af skoven undtagen Camilla hun blev ædt af en gorilla.. Alle børnene gik på isen undtagen Gunnar.... han gik under... Alle børnene kom sikkert over havet undtagen bo, han mødte Kaptajn Klo... Alle børn legede med blenderen undtagen Lars. Han var fars Alle børnene kiggede ned fra højhuset, undtagen Gert - han trådte forkert...... Alle børnene var rige undtagen Asger han samlede flasker.... Alle børn kom op af vandet undtagen Kaj Han mødte en haj.... Alle børnene manglede penge undtagen Keld Han trykte dem selv. Alle børnene havde flotte tænder undtagen Thyge For han var begyndt at ryge Alle børnene løb ud af den brændene skole. Untagen artige Finn, han troede det ringede ind. Alle børnene fejrede jul, undtagen Dan Han var and! Alle børnene spiste bøf undtaget Connie Det var hendes pony Bent Alle børn drak kaffe undtagen Bent! Han drak cement

Anmeld

5. maj 2010

ma08-vb

Alle børnene var digtere - undtagen Børge, han kunne ikke rime

Anmeld

5. maj 2010

Signe1704-vb

Hold k... hvor er de dog dårlige :laugh: Jeg elskede denne her, men synes idag den er ret grov og nok ikke for en BH-klasse-elev: Alle børnene løb ud af den brændende skole undtagen Peter mongol, han sad i sin piftede kørestol. Og så kom jeg lige i tanke om denne her: Alle børnene kiggede ned i blenderen undtagen Bob, han kiggede op Der var også dem med en flue i suppen. Kan i huske dem? Dem syntes jeg var sjove dengang, men jeg kan ikke huske dem idag. Der stod to skilte i vejkanten. Så siger det ene til det andet: Er du gift? 'Nej jeg er skilt'. Må lige høre min søn i morgen - måske kan han nogle sjove. Jeg ved der findes nogle meget gode bøger med børnevitser. Vi har haft lånt nogle på Bib.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.