er det kun mig som har termin i oktober ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

969 visninger
9 svar
0 synes godt om
2. maj 2010

drifa-vb

er det kun mig som har termin i oktober?? der må da være nogen som skal føde i oktober .. :) .. venter på jer ;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2010

Thea-vb

nej jeg har osse termin i oktober, den 14, hvad med dig. jeg har i forvejen en dejlig datter på 10 mdr. så der bliver rigeligt at se til.

Anmeld

4. maj 2010

pips-vb

Hej :) jeg er sat til den 6 okt.

Anmeld

8. maj 2010

drifa-vb

nå ok :) så kommer jeg lige 14 dage efter dig.. er sat til den 30 oktober. det er mit første barn, så glæder mig rigtig meget... men hold da op det er sku hårdt, har døjet meget med kvalme:( men håber det bliver bedre...

Anmeld

11. maj 2010

reese-vb

Hej, jeg er også sat til 6 oktober.

Anmeld

12. maj 2010

malerika-vb

Hej. Jeg har også termin i oktober og venter énæggede tvillinger :)

Anmeld

12. maj 2010

malerika-vb

Har forresten derudover en datter på 8 mdr.

Anmeld

11. juni 2010

MamaMa-vb

Jeg har termin 21. oktober og venter min første. Er spændt på om det bliver et oktober eller novemberbarn :)

Anmeld

30. juni 2010

MamaMa-vb

Er der nogen af jer, som er flergangsfødende? Og som har erfaring med voksiposen eller andre tilsvarende produkter? Vi har fået en Voksi og den virker rigtig lækker. Selv havde vi kigget på en SleeBee (Voksi lignende, fra Bilka), da den var mere overkommelig rent økonomisk. Jeg er nysgerrig på at høre andres erfaringer med produkterne: Kan man bruge dem både sommer og vinter? Voksien er jo med ulddyne - den er vel for varm til sommer? Så skal vi købe en sommerdyne til voksien... SleeBee'en er med 2 dyner, hvor den ene kan tages ud, men er den varm nok til de forskellige årstider? Håber nogen kan hjæpe, da jeg synes det er svært at finde 'det rigtige' :S

Anmeld

30. juni 2010

als-vb

Til voksiposen kan du købe en sommer dyne du så bruger i stedte for. er det stegene hedt som i disse dag, er et tæppe eller dynebetræk mere end rigeligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.