Sparer I op til konfirmation

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. april 2010

Titte-vb

Konfirmationsbeløbet er 2x normalt bidrag, dvs. hvis der gives 2 gange bidrag pr mdr. svarer det til 4 gange bidrag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2010

Spunk-vb

Nope - det havde jeg ikke tænkt mig at vi skulle. Hun er ikke døbt, så det er heller ikke sikkert at hun skal konfirmeres. Og hvis hun gerne vil det, så kan vi nok finde pengene et sted - vi sparer altid op.

Anmeld

30. april 2010

malene30-vb

vi sparer ikke decideret op til konf, men sætter 350.-på juniorkontoerne hver måned og ved siden af en børneopsp med 100.- pr måned, det er alt vi kan undvære..børneopsparringerne skal være til flytte hjælp og på ingen måde lomme penge, juniorkontoerne skal dække must haves og konfirmation, men har bestemt ingen hensigt at det skal koste overhovedet inærheden af 30.000.- mit bud er pt 15.000 som max - det er jo hvad man gør det til. ;)

Anmeld

30. april 2010

Signe1704-vb

KH Bibi skrev:
Signe1704 skrev:
KH Bibi skrev:
Har hørt, at du skal/kan søge faren om konfirmationsbidrag på godt 5000...
Har tænkt mig at bede ham om at betale halvdelen hvis hans familie også skal med. Det synes jeg må være meget rimeligt. Han betaler kun en gang børnebidrag og intet andet. Har et par gange spurgt om han kunne hjælpe med et eller andet, men det synes han ikke er hans problem. Det er på trods af at jeg har været enlig og på su og han har haft fast job.
Du har krav på ting. Ikke noget du skal bede om, noget du har ret til. Ved ikke helt, hvordan det foregår, men det der konfirbeløb, det er noget du skal have. Men hvis hans holdning er sådan, så får du nok kun, hvad du er berettiget til. Men du skal se at finde ud af, hvad du har af krav og så benytte dig af det, når han er, som han er. Og så find også ud af, om han er steget i løb, ik'?! For så skal du hæve hans betaling ligeså ;)
Jeg kan ikke få mere end en gang beløbet, da vi aldrig har boet sammen. Og han er kok så hans løn er nok ikke kæmpe stor.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.