termin 1.juli.. :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

571 visninger
8 svar
0 synes godt om
29. april 2010

Natalia87-vb

ja så er der mig.. har termin den 1.juli.. vi skal ha vores første barn, en bette pige.. :) synes det er bare så spændende, selvom jeg har haft en virkelig hård graviditet.. er der andre der har termin omkring starten af juli.. :)glæder mig til at høre fra jer.. :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2010

GSS-vb

Hejsa :o) Jeg har termin 6 juli og venter ligeledes vores første og også en prinsesse :o)

Anmeld

5. maj 2010

anamariahansen-vb

Hej. Jeg har termin d. 9 juli og vi venter en dreng :) Det er vores nr. 2, vi har Maria på 6 :) Jeg glæder mig og kan næsten ikke venter til lille skat bliver født. Jeg er mere og mere spændt.. . Venlig hilsen, Ana

Anmeld

5. maj 2010

Nullermand-vb

Hey.. Er helt ny herinde :) Jeg venter barn nr. 1 og er sat her til d. 2 juli.. Har et låne/Weekendbarn Cheila, som er min kæreste´s, og som næsten lige er blevet 9. Glæder mig så meget til at se hvad det vil sige, at blive mor og hvad det er for en lille en der rumstere derinde, vi ved nemlig ikke hvad køn det blir.

Anmeld

5. maj 2010

Webredaktøren-vb

Juli kan jo hurtigt komme ;) Har I tænkt over navne og har I købt udstyr?

Anmeld

5. maj 2010

Natalia87-vb

jepsen.. navnet er på plads.. og værelset er næsten klar.. ;) mangler bare lige nogle småting..men barnevogn, sengen, puslebord osv er på plads.. ;)

Anmeld

5. maj 2010

Nullermand-vb

Vi har været igang med den store ombygning, så kan først gå igang med at få ryttet det værelse som skal være baby´s nu her, kan godt mærke at jeg som første gangs mor også gerne vil ha det på plads nu, der kommer jo stadig mange tanker om hvordan det blir osv. og så er det jo skønt ikke også at skal gå og tænke på det :) Har bestilt en barnevogn og kigger lige pt. efter et puslebord der kan hænge og en kommode til værelset. Navnet er ikke fundet men tror vi går hver især og tænker meget, da vi jo ikke ved om det blir en pige eller dreng. Hvad gør i jer af tanker om det at blive 3 eller flere... ? :) Lige pt. tror jeg bare slet ikke jeg forstår det, men glæder mig meget.

Anmeld

5. maj 2010

Sophia1juli-vb

Vi har også termin 1 juli og venter også en pige.. Glæder mig bare helt vildt og kan slet ikke vente til det bli'r tid.. :) Vi har også stort set alt på plads, men børneværelset er ikke indrettet endnu, kun malet.. synes det er svært at skulle indrette et værelse som man ikke rigtig ved hvordan og hvorledes skal stå osv..

Anmeld

5. maj 2010

Natalia87-vb

jah, synes også at det lidt svært at indrette værelset.. men det skal jo nok gå.. jeg flytter hele tiden rundt på tingene.. hehe får bare nye ide´er hver dag.. ;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.