Må man ha' lov til at være en smule stolt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

860 visninger
5 svar
0 synes godt om
9. januar 2008

1977

Profilbillede for 1977
Jesse er i gæstepleje i denne uge. I dag har de så været i legestue, men det var men en anden gruppe end han plejer. Da jeg kom og hentede ham sagde den ene af dp'erne at nu skulle Pizasso hjem. De har tegnet i dag, og de var meget overrasket over hvor god han er til at tegne :D Jeg fik afvide at han kunne tegne langt over det niveau som er normalt for hans alder. Og de var ikke i tvivl om hvad han tegnede. Det fortalte han dem undervejs, tog...bil....vov....gri(s)....(f)ugl...osv. Der voksede jeg lige 10 cm :P Lige hurtigt spg ang den gæstepleje. Han har normalt en anden gæsteplejer, men hun er langtidssygemeldt til 1 feb fra engang i oktober, så han er kommet i en helt anden gruppe. Normalt ville jeg være ked af det, men jeg vil faktisk hellere beholde hende her 8D Hun er bare så sød, og Jesse er så glad for at være der. Men desværre går hun på efterløn 1 marts. Det er 3 gang han er der, og han har været der 7-10 dage af gangen. Mon det vil være ok at jeg gav hende en lille ting fra Jesse når hun holder? Eller vil det virke for underligt? Jeg tænker på en pose luxuskaffe og lidt chokolade. Hilesen Jeanne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2008

Løvepigen

ihhh hvor er han sej, jeg syntes du har al ret til at være stolt !

Og jeg syntes sagtens du kan give gæsteplejeren en lille gave når hun slutter. Vitus var i gæstepleje op til jul og både hans alm. og hans gæste dp fik en julegave fra ham.

Knus julie:P

Anmeld

9. januar 2008

~MetteM~

Hej Jeanne,

Du har da bestemt grund til at være stolt af din lille kunstner, Jesse :)

Synes bestemt også du sagtens kan give gæstedagplejeren en lille ting når hun går på efterløn, hun vil helt sikkert sætte pris på at I har påskønnet hendes væsen og hendes indsats ;)

Kh
Mette

Anmeld

10. januar 2008

Doktor Doolittle

Hej Jeanne
IHHH altså jeg ville da også være pavestolt :D
Jeg synes da endelig du skal købe en lille gave, det blver gæstedagplejeren rigtig glad for.
Knus Tina

Anmeld

10. januar 2008

Pia.

Hej Jeanne.

Ikke nok med jeg snart kender en lille musikker så kender jeg også en kunstner *SS* ;) Hi Hi !

Du skal da være stolt, han er da bare så super dygtig, din lille Jesse.

Og ja jeg syntes bestemt godt du kan give gæstedagplejeren en lille ting.

Jeg var gæstedagplejer for to børn da min kollega var langtidssyg, og jeg fik en lille ting og et sødt kort, da de skulle stoppe hos mig igen. Det er jeg sikker på hun vil blive rigtig glad for.

Knus Pia - 3 dage til min mand kommer hjem, nu kan jeg snart se en ende på det.

Anmeld

11. januar 2008

rlyn

Eij, hvor cool. Du skal bare være superstolt :) Hvis nogen får ondt i r.... over det, må det jo være deres problem.

Knus
Rikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.