Jesse er i gæstepleje i denne uge. I dag har de så været i legestue, men det var men en anden gruppe end han plejer.
Da jeg kom og hentede ham sagde den ene af dp'erne at nu skulle Pizasso hjem. De har tegnet i dag, og de var meget overrasket over hvor god han er til at tegne :D Jeg fik afvide at han kunne tegne langt over det niveau som er normalt for hans alder. Og de var ikke i tvivl om hvad han tegnede. Det fortalte han dem undervejs, tog...bil....vov....gri(s)....(f)ugl...osv.
Der voksede jeg lige 10 cm :P
Lige hurtigt spg ang den gæstepleje. Han har normalt en anden gæsteplejer, men hun er langtidssygemeldt til 1 feb fra engang i oktober, så han er kommet i en helt anden gruppe. Normalt ville jeg være ked af det, men jeg vil faktisk hellere beholde hende her 8D Hun er bare så sød, og Jesse er så glad for at være der. Men desværre går hun på efterløn 1 marts. Det er 3 gang han er der, og han har været der 7-10 dage af gangen. Mon det vil være ok at jeg gav hende en lille ting fra Jesse når hun holder? Eller vil det virke for underligt? Jeg tænker på en pose luxuskaffe og lidt chokolade.
Hilesen Jeanne
Anmeld