Ja tøsehygge på tomandshånd er superhyggeligt :cheer:
Da jeg er alene med mine 2 børn, behøver jeg jo ikke vente til 'manden er ude af huset' :laugh:
Min datter på 8 vil faktisk helst, at lillebror også er med - de få gange hvor lejligheden har været der, til at få lidt tid uden ham, har hun sagt nej - så det der med søskendejalousi er jeg heldigvis ikke ramt af...
Vi elsker også at gå på shoppetur ol. Vi læser også sammen - tit er det hende, der læser for lillebror og mig.
I øjeblikket øver hun sig på dans, selv at finde på 'nogle fede mooves', som hun kalder det - det skal jeg så se, når hun har lavet en serie.
Hun elsker også, når vi laver håndarbejde sammen: hækler eller når jeg arbejder med discotøj til hende - så springer hun rundt og assisterer med nål og tråd :lol:
For nylig lavede vi massageaften, da lillebror var lagt i seng.
Satte noget afslapningsmusik på anlægget, og så ellers ned på gulvet med tæpper og massageolie.
Vi fandt på små historier, som vi samtidig omsatte til berøringer, som passede til historierne - det var hun virkelig begejstret for.
Hun var helt salig bagefter - da hun havde ligget 10 min. under tæppet, snorksov hun :lol:
Anmeld