Mor til 4

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.354 visninger
30 svar
0 synes godt om
27. april 2010

4mor-vb

Hej med jer alle sammen. Jeg er ny her på debatten og vil lige præsentere mig selv. Jeg er mor til 4 dejlige børn, og alle med samme far. :cheer: Mine børn er 3, 5, 12 & 14 år. Jeg er hjemmegående og passer selv de to små samt vores skønne Bomuldshund. Jeg er aktiv debatør - og har også min egen blog på nettet. Mine interesser er min familie, hygge om dem og sørge for de har det godt samt aktivitet på nettet enten via min egen blog, debatter eller ja FB hvor jeg også er aktiv ;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2010

Leah-vb

Hejsa - og velkommen :) Jeg er selv næsten-ny, mor til 2 piger (også med den samme mand ;) ) på knap 5 og 8 år. Hvad er det for en blog du har?

Anmeld

27. april 2010

4mor-vb

Tak og i lige måde :) Min blog er med alle mulige indlæg om børn m.m Det er lige fra gode råd, min holdning til forskellige ting, en holdning som godt kan give hug i 'tuden' men sådan er det jo når man åbner sin mund ;)

Anmeld

27. april 2010

Heidi Nielsen-vb

Hejsa og velkommen :) Jeg er mor til 2 drenge (også med samme far). Alexander på 3 år og Lucas på 2 måneder. Og ja må vi høre lidt om din blog ???

Anmeld

27. april 2010

4mor-vb

Tusind tak skal du have Heidi. Jeg kan forestille mig at jeg ikke må ligge et link ind her på siden, da det jo nok strider imod reglerne herinde, men jeg kan give et tip ;) Google mortilmor, så kommer min blog frem øverst ;)

Anmeld

27. april 2010

Soap-vb

Hejsa og velkommen til :) Jeg er også hjemmegående med mine de 2 mindste :) Spændende med input fra anden i samme båd :) Du må gerne sende mig link til din blog via pm hvis jeg må se ? :) Jeg mener nu du gerne må linke så længe du ikke sælger noget ;)

Anmeld

27. april 2010

4mor-vb

Soap skrev:
Hejsa og velkommen til :) Jeg er også hjemmegående med mine de 2 mindste :) Spændende med input fra anden i samme båd :) Du må gerne sende mig link til din blog via pm hvis jeg må se ? :) Jeg mener nu du gerne må linke så længe du ikke sælger noget ;)
Hej Soap Ja det er dejligt med input fra en i samme båd, skønt at høre at jeg ikke er alene om at være hjemmegående....selvom jeg tit føler mig som pelle alene i verden og set skævt til. Jeg har sendt dig en mail med linket for selvfølgelig må du se min blog, det er det den er der for - for at blive set og måske kunne være brugbar for nogle ;) :lol:

Anmeld

27. april 2010

Soap-vb

Super tak, jeg tjekker mail med det samme :)

Anmeld

27. april 2010

Elverpigen-vb

Velkommen også herfra. Jeg er 33 år, og mor til Sigrid på næsten 8 måneder. Gift med faderen han er lidt ældre end mig. Glæder mig at se nye i debatten B)

Anmeld

27. april 2010

Leah-vb

Jeg er stadig næsten-ny, så jeg må godt spørge ;) .... Hvad er 'pm'?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.