Hvad guffer I lige nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. april 2010

Elverpigen-vb

Her står den på jordbær og te. Det er dejligt :uhm:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2010

Signe1704-vb

Og jeg har igen lyst til Cola, men får ikke noget for manden er kørt og de små sover. Måske jeg skulle skynde mig i kiosken inden den store går i seng...... :blink:

Anmeld

27. april 2010

Heidi Nielsen-vb

Åhhh Signe jeg føler med dig ;)

Anmeld

27. april 2010

Signe1704-vb

Jeg var svag og skyndte mig i kiosken :blush: . Sønnen synes det var helt fantastisk. Nu har vi guffet guldkarameller og drukket cola og han har været en time længere oppe end han plejer. Det var ren råhygge kun os to og på en helt almindelig hverdag ;) Min søn spurgte også om vi ikke skulle gøre det igen i morgen :laugh:

Anmeld

28. april 2010

Heidi Nielsen-vb

Hvor lyder det bare som om det har været en super hyggelig aften....og det skal der da også være plads til ;) Og ja de små poder vender sig hurtigt til sådan noget som er ren råhygge.......

Anmeld

28. april 2010

Signe1704-vb

Ja det skal der helt klart. Specielt når man er den store der må klare meget selv og har travlt med alt muligt. Synes det er så sjældent vi har sådan en hyggestund. De bliver så hurtigt store og selvstændige *snøft*

Anmeld

28. april 2010

ma08-vb

Kaffe, honningsnitter og kanelgifler :P :blush:

Anmeld

28. april 2010

Laurie-vb

inspirerende tråd...

Anmeld

28. april 2010

kongster-vb

Tomatsuppe med kød-og-melboller og ærter :-) Og rødvin (i et glas ved siden af, dog)

Anmeld

29. april 2010

Heidi Nielsen-vb

Har haft besøg af en veninde idag og vi spiste en HEL jordbærkage :ohmy: og så et par varme hveder....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.