Hvordan går det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

468 visninger
4 svar
0 synes godt om
23. april 2010

Natalia87-vb

Hej Piger savner lidt snak herinde, så tænkte på om i ville dele lidt erfaringer, tanker osv. HVordan har jeres graviditet været indtil videre? Hvor langt er i nået med indkøb? og indretning af babyværelse? :) Som førstegangs gravid, og som den eneste i min omgangskreds, savner jeg nogen der står i samme situation. Så fortæl, fortæl, hvis i har lyst ;) Hvor er i fra, og er i klar til den store men dejlige omvæltning i jeres liv? Personligt, er jeg helt vildt spændt, og nu da der ikke er så længe igen, synes jeg det fylder rigtig meget i mine tanker. Kan næsten ikke tænke på andet: Hvad skal der købes, hvordan skal der indrettes, hvad er bedst at købe fra nyt, og hvad kan købes eller arves brugt? Jeg synes jeg har været heldig, og har haft en 'nem' graviditet. Lægen og jordmoderen siger jeg følger bogen slavisk hehe så det må jo være godt hehe Hvad med jer? :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2010

flora72-vb

Hej med jer! Er også ny herinde, men syntes det ku være hyggeligt at deltage i debatten. :) Venter tvillinger (2 drenge), termin 9. aug., men har fået at vide det ret sikkert bliver medio juli, når der er to, som slås om pladsen. Har det ok, selvom der er nogle ting, som efterhånden bliver lidt besværlige. Har indtil for en måned siden cyklet ca. 20 km dagligt, og redet næsten hver dag, men begge dele har jeg måtte trappe ned med. Vi har fået foræret en masse pænt tøj, og købt en hel masse ting let brugt, der er jo alverdens gode ting i Gul & Gratis. Og når der skal købes to af det hele, så skal det jo planlægges lidt. Så indtil videre har vi hjembragt senge, autostole, kombi-klapvogn - og - så lige en ny bil også, det var nødv. med en mere familievenlig model. Lidt dyr måned, men det bliver vel knapt så slemt de efterfølgende. Nu har vi bare travlt med at flytte om og indrette børneafd., osv. Men det er jo bare hyggeligt. :kiss: Ha' en rar dag! Bedste hilsener Flora72

Anmeld

26. april 2010

Sophia1juli-vb

Hej hej :) så har jeg endelig fået oprettet mig som bruger. Jeg har termin den 1 Juli og glæder mig helt vildt. Synes efterhånden jeg er ved at være træt af at være gravid og vil bare gerne ha den lille ud. Vi ved det bliver en pige, og hun skal hedde Sophia. Det er første gang og min kæreste og jeg er ret så spændte. Vi har fået sat puslebord op og fået lagt en masse tøj i ( det er noget vi har arvet fra min brors datter). Så har vi fået malet børneværelset men ikke indrettet endnu, synes jeg næsten man først kan lige inden fødslen... Hvilke tanker har i omkring fødslen? bange eller temmelig rolige? Mvh Maria :)

Anmeld

26. april 2010

Natalia87-vb

Jeg venter også vores første. Også en lille pige, der skal hedde Isabella :) Vi flyttede i januar i hus, og der har været så meget, så børneværelset har været lidt på standby, men nu har kæresten lovet mig at vi snart skal igang :) hele hendes værelse er ellers indrettet (i hovedet) så det er egentlig bare at komme igang. Jeg er også rigtig spændt, og selvom jeg da tænker på smerterne, og er lidt nervøs, så tænker jeg stadig at det er en del af det at få et lille vidunder til verden, og vi er skabt til det og så bliver jeg egentlig rolig igen. Mange kvinder i min omgangskreds (hovedsageligt i mine forældres alder, da jeg er den første i min vennekreds) fortæller om alle deres fødsler og ingen er ens, så sys ikke jeg er nervøs endnu, men glæder mig. Og sys egentlig min graviditet har været nem indtil nu, og ville ikke have noget imod at den var længere, men er alt for nysgerrig og vil bare gerne se hendes lille ansigt og stå med hende i armene, så derfor går jeg også lidt og håber de næste 2,5 måneder går stærkt. hehe Dejligt at høre fra andre der er nået lige så langt som mig :)

Anmeld

29. april 2010

Natalia87-vb

ja nu er der jo KUN 2 mdr tilbage indtil vi endelig får hende at se.. glæder mig.. er sat til 1.juli og vi skal ha en pige-emma.. :) ja, jeg har købt de fleste ting brugt sådan noget som sengen, højstol,puslebord,skråstol og masser af indretnings ting..der har vi godt nok sparet en formue på..:) men barnevognen,madrasser, sengetøj,dyner, puder mm det blev godt købt helt nyt..vi var også så heldige at vi fandt en barnevogn på udsalg til 2000kr med lift og det hele.. der blev jeg godt nok glad.. :) hehe så mangler der bare lige alle mulige småting og købe.. og indrette værelse.. :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.