Kærgården- ikke for sarte sjæle

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.106 visninger
18 svar
0 synes godt om
22. april 2010

Willysmor-vb

Min lille søn på 20 mdr, er begyndt at æde smør og slikke det af brødet og lade brødet ligge, det er så ulækkert i mine øjne... men hvad stiller man op?? gør dit barn lignede?? :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2010

Heidi Nielsen-vb

:laugh: :laugh: bare rolig det går over igen....min den store gjorde det også da han var omkring samme alder.....men det holdt hurtigt op igen......

Anmeld

22. april 2010

Willysmor-vb

Puha... det er bare ulækkert... :(

Anmeld

22. april 2010

Heidi Nielsen-vb

Ja det er.....men tror det på et tidspunkt også bliver for vammelt for de små poder og så stopper det automatisk......tror i hvert fald det var det der skete med Alexander......han så lige pludselig meget sjov ud i ansigtet og siden har ikke spist smør alene.....så jeg tror der er håb forude for dig også......

Anmeld

22. april 2010

Willysmor-vb

William nyder desværre at slikke det ad, og smiler derefter i en længere periode.- men håber at det går over :)

Anmeld

22. april 2010

Signe1704-vb

Min datter på 2 -snart 3- gør det stadig hvis hun kan komme til det.

Anmeld

22. april 2010

Hobitten-vb

Jeg tog min søn på 4 i det i morges.. ;) Han gjorde det meget i en periode, (for et lille år siden..) men det gik over da han selv smurte mad en dag.. Jeg kiggede væk et øjeblik, og pludselig var der et par cm smør på.. :blink: Han fik lov at spise den, men gav op halvvejs.. :laugh: Og så lærte han at smørre et alm lag på.. ;)

Anmeld

22. april 2010

Caidas-vb

Luise har aldrig gjort det. Til gengæld slikker Freja ALT af brødet; smør, leverpostej, torskerogn..... Og hun er 3½.

Anmeld

22. april 2010

mariamiss6-vb

Willysmor skrev:
Min lille søn på 20 mdr, er begyndt at æde smør og slikke det af brødet og lade brødet ligge, det er så ulækkert i mine øjne... men hvad stiller man op?? gør dit barn lignede?? :)
Min store søn er næsten 3 år gammel, og hvis jeg ikke holder smøret uden for hans rækkevidde så slikker han det direkte af bakken - se dét er klamt Hvad jeg gør? - jamen jeg beder ham om at lade være hehe... han slikker det faktisk ikke af brødet, men kun af bakken... så jeg tager bare bakken, og siger at det vil jeg ikke have, at det er noget griseri. På arbejdet når børnene sidder og slikker smøret af brødet, beder jeg dem om at tage en rigtig bid i stedet for, fori det andet er noget griseri... Lige så får de besked på at spise pænt, hvis de sidder og piller det af med fingrene...

Anmeld

22. april 2010

jennie-vb

:laugh: Louisa på 3år spiser det stadig fra bakken med ske, hvis jeg ikke holder øje. Det bliver også slikket af brødet. Med brødet er jeg ligeglad, men skeen fra bakken er for meget. Hvis hun synes det smager så fantastisk, så fred være med det :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.