Børnepenge jubii - er de brugt? På børnene?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. april 2010

Malou-vb

Her kommer de ind på kontone - men der bliver nok altid købt en ting vi har ventet lidt med ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2010

Signe1704-vb

En del af vores bliver denne gang brugt til at dække det jeg er gået ned i løn nu hvor jeg er på dagpenge, men det er kun ca halvdelen (skal jo snart starte arbejde *snøft*). Resten bliver sat ind til større anskaffelser. Tøj osv til børnene er inde i vores budget i forvejen. Nå jo har købt lidt meget tøj på det sidste så 1500 kr af børnepengene er mærket til noget katvig og bjørkvin tøj jeg lige har bestilt :silly:

Anmeld

21. april 2010

Willysmor-vb

Denne her gang har jeg faktisk tænkt på at bruge dem på William, Vi tager en tur til børnemesse, og ser om vi kan finde nogle gode ting :) Ellers har de gået til alt fra Telefonregning til mad osv :)

Anmeld

21. april 2010

Hobitten-vb

Her ryger de også bare ind på kontoen. Vi køber hvad de mangler, når de mangler.. De kommer ikke som en overraskelse - men de bliver ikke regnet med når vi laver budget, så det er nogle rare 'ekstra' penge.. :)

Anmeld

22. april 2010

kongster-vb

Jep - vi bruger vores på at flyve til Rom. Uden børn :-)

Anmeld

22. april 2010

Signe1704-vb

kongster skrev:
Jep - vi bruger vores på at flyve til Rom. Uden børn :-)
Det kan i da ikke. Det er jo børnepenge :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: jeg er bare misundelig ;)

Anmeld

22. april 2010

kongster-vb

Nemlig - penge for at have børn. Vi har arbejdet hårdt for dem ;-)

Anmeld

22. april 2010

Heidi Nielsen-vb

Her ryger de ind på nemkontoen og er en del af vores budget.....de bliver fortrinsvis brugt på børnene....til betaling at institutioner og tøj, sko osv som de lige står og mangler.... Denne omgang børnepenge skal bruges på noget nyt tøj til den store...han skal have lidt nyt tøj til Lucas´ barnedåb og så står han og mangler en ny softshell jakke til brug i børnehaven og goså et nyt sæt regntøj.... Den mindste skal have lidt legetøj til kravlegården bla. et spejl han kan kigge i når han ligger på maven, han mangler også hjemmefutter og nogle nye bukser..... Og så skal vi en tur i Legoland i bededagsferien...kan få billige billetter gennem min fagforening......

Anmeld

22. april 2010

MetteNB-vb

Her går de på kontoen, og bliver brugt, når der er noget, vi eller drengene mangler. Jeg tænker ikke over, om pengene tages fra 'den ene eller anden konto'. Når der er behov for at købe nyt til drengene gør jeg det. Så er det jo dejligt, at der dukker lidt ekstra op på kontoen indimellem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.