Jeg fylder 40 her til sommer. Jeg har ikke lyst til at holde stor fest for familie og venner, men vil godt fejre den sammen med mine veninder. MEN jeg er simpelthen så ideforladt - aner ikke hvordan og hvorledes ... og så tænkte jeg at med alle I kreative og erfarne kvinder (og enkelte mænd :) ) herinde, så må I kunne give mig nogle gode ideer.
Jeg har to scenarier. Enten holder jeg noget for mine 5 tætte veninder (her har jeg tænkt wellness, men det gider jeg ikke rigtig når det kommer til stykket ;) eller en weekend i sommerhus, hvilket jeg også er lidt betænkelig ved, da 3 af pigerne kun kender mig og ikke hinanden ... Så er der sikkert nogle af jer der vil sige at det ikke er noget problem, og det kan sagtens være at I har ret, men jeg er stadig lidt forbeholden ...
Andet scenarie er at invitere en 12-13 piger til pigefrokost/middag derhjemme. Kunne også være hyggeligt. Og så måske finde et eller andet tema for dagen ....
Det er så hertil min fantasi rækker, og at kunne tage en beslutning er jeg bare SÅ langt væk fra :unsure:
Hvad har I holdt af hyggelige pige arrangementer - enten fødselsdag eller andre anledninger?
Anmeld