Jeg havde også tænkt at 700kr om ugen kan klare det, men hvis i er 2 voksne med 2 børn, så må jeg kunne klare det for måske 500kr.
Det ville være helt vildt, hvis jeg kan det.
Jeg bliver ihvertfald sat på prøve, for der er kun 350kr tilbage, indtil vi for børnepenge :S
Tlf giver jeg 380kr om måneden. Men vil gerne skifte selskab efter d. 20.
Vi har kun indboforsikring den er på 1800 ca. Det var den billigeste jeg kunne finde.
Kabeltv er med i huslejen og kan ikke ændres desværre.
El er på ca 600kr hver 2. måned, og der er sparepære i hele hytten. Vi har gratis vaskekælder, det er dejligt :)
Så strømslugeren må være ovnen, som jeg bruger meget.
Så har jeg et falck care abonnement til 1400kr om året, så jeg kan komme til vagtlægen, og få hentet medicin, hvis jeg har brug for det. For jeg har ikke bil, og kender ikke nogle i byen der har. Så det har jeg været glad for her i vinteren, hvor pigerne har været meget syge. Hvilket de ALTID bliver i weekenden :blink:
Ellers har jeg ikke andre faste udgifter ud over husleje.
Havde nogle månedsblade, men de blev opsagt i fredags :)
Det har bare stået på overforbrug i de måneder, hvor min mand var her, nu er han rejst hjem for sæsonen, så der skal styr på det.
Håber man bare skal i gang, og at der så går lidt sport i den.
De har 3x500g hk oksekød for 50kr i fakta f.eks.
Vi har desværre ingen Rema1000, de har snakket i flere år om at åbne en, ved ikke lige hvad der gik galt der, men ved det er en god forretning.
Anmeld