Jeg er ny !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

845 visninger
4 svar
0 synes godt om
4. september 2009

MissSophie

Hej, jeg er ny her, og vil lige præsentere mig Jeg er 21 (22 til januar) og jeg er læser til sygepljerske i Århus. Dog ikke med barn endnu, men min dejlige kæreste og jeg er ved at gå i gang med at prøve. Vil gerne have et barn til oktober, da det passer bedst med uddannelse. Vi har længe ønskede os et barn, men vi har kun været sammen 2½ år. Nu føler vi os mere end klar til det, og vi glæder os så meget og snakker ikke om andet  
Hvis der er andre fra Århus der er ny-gravide, eller skal til i gang, kunne det være sjovt at høre fra Jer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2009

Mira0911

Velkommen til Baby.dk.... Håber du bliver glad for at være her...  Held og lykke med Projekt baby...

Anmeld

4. september 2009

W&M <3

MissSophie skriver:

Hej, jeg er ny her, og vil lige præsentere mig Jeg er 21 (22 til januar) og jeg er læser til sygepljerske i Århus. Dog ikke med barn endnu, men min dejlige kæreste og jeg er ved at gå i gang med at prøve. Vil gerne have et barn til oktober, da det passer bedst med uddannelse. Vi har længe ønskede os et barn, men vi har kun været sammen 2½ år. Nu føler vi os mere end klar til det, og vi glæder os så meget og snakker ikke om andet  
Hvis der er andre fra Århus der er ny-gravide, eller skal til i gang, kunne det være sjovt at høre fra Jer.

Hejsa.

Jeg er også fra Århus og er 21 år (22 til januar)
Jeg er godt nok gravid med nummer 2 men er kun ca 5 uger henne.
Lyder spændende at i prøver på at få et barn

Knus Janie.

Anmeld

4. september 2009

Vingummien

Hej og velkommen til

Håber det snart lykkes for jer at få jeres ønske barn

Glæder mig til at høre mere fra dig herinde

Anmeld

4. september 2009

mariamiss6

Jamen velkommen til. Og held og lykke med projekterne....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.