Apexx...........

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

668 visninger
14 svar
0 synes godt om
5. april 2010

Heidi Nielsen-vb

Kan ikke komme ind og skrive til dig derfor laver jeg et indlæg... Du kan gå ind på lilypie.com og følge anvisningen så kan du også få de søde tickers i bunden af dine indlæg :) God fornøjelse og spørg bare igen hvis du har problemer !!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2010

Apexx-vb

Hej Heidi... Tak, det prøver jeg... - Det var et tilfælde, at jeg så dit indlæg hér, så det var meget godt, at du skrev 'Apexx' i emnefeltet... ;) Egentlig underligt, at du ikke kan skrive til mig? Det forstår jeg ikke... jeg har da skrevet den rigtige emailadresse... hmm... Nå, jeg prøver lige, og lykkes det ikke, så vender jeg frygteligt tilbage... :skriv:

Anmeld

5. april 2010

Heidi Nielsen-vb

Det var fordi jeg ikke kunne finde dit brugernavn her på siden..... Du vender bare tilbage hvis du har problemer....

Anmeld

5. april 2010

Apexx-vb

Nu har jeg i hvert fald lavet den ene ticker, så nu prøver jeg lige... Jeg har blot kopieret koden til bunden i mine forumindstillinger, så nu må vi se, om jeg har gjort det rigtigt... :blink:

Anmeld

5. april 2010

Apexx-vb

Hmm... det gjorde jeg ikke...??!?! :S :S

Anmeld

5. april 2010

Heidi Nielsen-vb

Sikkert fordi du har valgt den forkerte kode..... Kigger lige hvilken en det er du skal bruge...

Anmeld

5. april 2010

Apexx-vb

Prøver lige noget...

Anmeld

5. april 2010

Heidi Nielsen-vb

Tror nok det er den der hedder PseudoHTML UBB osv...den klikker du på og så kopierer du det der kommer i nedenunder det blå felt lidt længere nede på siden.....tror nok det er sådan det er.......

Anmeld

5. april 2010

Heidi Nielsen-vb

SÅDAN...kan se det lykkedes inden jeg fik skrevet færdig :blush:

Anmeld

5. april 2010

Apexx-vb

Okay, det prøver jeg så nu... og dét jeg kopierer, det skal vel copypastes ind i min signatur under forumindstillinger, ikk'? Det har jeg i hvert fald lige gjort, så lad os se... :silly:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.