Er helt skæv i hovedet!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

974 visninger
4 svar
0 synes godt om
20. marts 2010

jennie-vb

Onsdag eftermiddag, syntes jeg min overlæbe føltes underlig, men tænkte ikke nærmere over det. Torsdag morgen kan jeg mærke den er helt gal. Mit højre øje lukker ikke ordentligt og mine læber vil ikke som jeg vil. Jeg føler ikke andet galt, med min krop, så da jeg er i praktik, tager jeg på arbejde. Kl er 6 om morgenen og lægen åbner først kl 8. Jeg fik fat på lægen og fik en tid kl 10. Det er nok bare Bells Parese sagde han. BARE!! Hvad er det?? Lammelse af ansigtsnerven. :blink: Og jo ganske rigtigt. Så nu render jeg rundt proppet med prednisol og zovir og er bokstaveligt talt, helt skæv i hovedet :S I de fleste tilfælde skulle det gå over igen efter et par uger, men det kan tage måneder, og hos få, tager det år. Synes der er en mikroskopisk bedring, eller måske er jeg bare ved at vende mig til det. ÆV ÆV ÆV Ville gøre sådan hvis jeg kunne :angry:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2010

Charlotte d. 17.-vb

Jeg føler med dig - kan huske, at en af mine veninder i gymnasiet var 'skæv i fjæset' i en uges tid af samme årsag. Harmløst, men møgirriterende. Jeg ved ikke, om du kan vænne dig til det - jeg er blind på det ene øje på 3. uge nu, og det er stadig lige irriterende :dry: Samtidig tænker jeg, måske som en lille trøst til dig, at det dog er bedre at se 'kikset' ud i en kortere periode som voksen end som teenager, hvor det ville være noget nær jordens undergang. Min 16-årige datter ville formentlig nægte at gå uden for en dør i en sådan tilstand.

Anmeld

21. marts 2010

Soap-vb

Rigtig god bedring , det lyder som noget værre træls noget

Anmeld

22. marts 2010

lib1982-vb

Hvordan kommer det lige pludselig?? Rigtig god bedring!

Anmeld

24. marts 2010

jennie-vb

Det kom lidt snigende hos mig over 1/2 døgn. Jeg har lige været til check up hos lægen, der er ingen bedring, så det kommer min til at tage et par mdr. Jeg starter til noget fysioterapi om 14 dage, der er ingen garanti for at det virker, men det skader jo ikke. :S

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.