Stjernekiggere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.270 visninger
5 svar
0 synes godt om
18. marts 2010

Hobitten-vb

Min yngste søn er født som sjernekigger. Og første gang vi havde besøg af sundhedsplejersken fortalte hun om en lille 'teori' hun har... Mange at de børn hun havde 'haft' gennem tiden, der har været stjernekiggere, sover med nakken helt tilbage, så de nærmest kigger op i sengegavlen.. Hun fortalte bl.a. at hendes egen søn der er teenager, stadig sover sådan. Det var ikke noget vores søn gjorde som nyfødt. Men nu gør han (10 mdr). Ligger på siden og har nakken helt tilbage. Tror jeg ville få ondt i nakken hvis jeg skulle ligge sådan. :laugh: Men nu bliver jeg jo lidt nysgerrig.. ;) Er der andre der har født stjernekiggere, og sover de også sådan?? Eller er min sundhedsplejerske helt galt på den med hendes teori??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2010

Signe1704-vb

Jeg har en søn der ikke er stjernekigger, men han sover også sådan :blink:

Anmeld

19. marts 2010

Soap-vb

Min ældste er stjernekigger og han sover ikke sådan og har aldrig gjort, han sover på siden Så der røg din SP ´s teori :laugh:

Anmeld

19. marts 2010

Riwe-vb

Min datter sov og sover til dels stadig sådan, det ser helt vildt ud! Hun er ikke stjernekigger, så det må være noget andet der gør det ;)

Anmeld

19. marts 2010

Hobitten-vb

Tænkte godt at der nok ikke var hold i det.. :laugh: Men blev alligevel lidt nysgerrig.. :laugh:

Anmeld

19. marts 2010

Riwe-vb

Jeg tænker det kan have noget med tryghedsfølelse at gøre. min datter falder i det hele taget bedst til ro når hun har noget helt oppe over hovedet, f.eks. dynen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.