vores søn er sund og rask og fuld af krudt dagen igennem, er måske lidt spinkel! Han vejer pt. 13 kg.
vi sidder sådan at der faktisk ikke er fokus på vores søn, dels fordi vi ikke kan sidde anderledes og dels netop for at fjerne fokuset på ham. og han er sulten når vi sætter os, vil jeg mene, fordi hans mave rumler og knurre. og alligevel vil han ikke spise, og vi spiser varieret, til trods for at jeg har allergi over for tomat, agurk, jordbær, peberfrugt, appelsin og kabers. og at faren ikke er særlig glad for kartofler og har en smule mælkeallergi. heldigvis er vores søn kun allergisk overfor remulade (i hvert fald hvad vi ved indtil videre). jeg ved at han spiser i dagplejen, men når han så kommer hjem om eftemiddagen omkring klokken 16 og jeg spøger om han vil have noget og faktisk viser ham et stykke rugbrød, en lille yougurt eller lign, siger han nej. vi spiser altid omkring klokken 18. og jeg ved at han får middagsmad omkring klokken 12 - 12.15, så er der jo lang tid til klokken 18. så jeg står stadig og har lidt af en kamp hver aften, som jeg faktisk ikke gider. derfor laver jeg blot mad, og hvis vores søn så ikke vil spise selvom han er sulten, så vender jeg det døve øre og det blinde øje til, så hvad mere kan jeg gøre? :(
Anmeld