Løb inde eller ude?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

844 visninger
10 svar
0 synes godt om
17. marts 2010

Webredaktøren-vb

Nu er sneen smeltet de fleste steder, så i søndags blev løbebåndet i fitness-centeret skiftet ud med asfalt under fødderne :motion: Jeg er dog ikke den store løber, og foretrækker egentligt at løbe efter en bold ;) Hvor foretrækker I at løbe og får I tid til motion?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2010

lib1982-vb

Er klart mest til løbebånd eller bold-træning, f.eks. håndbold - MEN har lavet et væddemål om, at skulle løbe Erimitageløb til oktober, så SKAL igang med træningen! Har 'aftalt' med mig selv, at når håndbold slutter 1. april, går jeg igang med løbetræningen - bruger nemlig de samme sko til begge dele og giver ikke skulle gøre dem rene når jeg har været ude og løbe!

Anmeld

17. marts 2010

Lars F-vb

Hvor foretrækker I at løbe og får I tid til motion?
Min foretrukne motion er at cykle til arbejde. Når det ikke slår til, så løber jeg helst en tur i en park eller bare på stiener i kvarteret. Når jeg rejser er det nogen gange det nemmeste lige at smutte ned i hotellets motionsrum og starten dagen med en tur på løbebåndet eller lign.

Anmeld

17. marts 2010

Soap-vb

Jeg løber ikke medmindre nogen er efter mig :laugh: ;) Motions cykel er min foretrukne og har også egen hjemme :)

Anmeld

17. marts 2010

Spunk-vb

Lige for tiden bliver det mest til gåture med barnevognen og hunden. Jeg må tilstå, at jeg ikke er så god til at få rørt mig, men er flere gange gået i gang med et begynder-løbeprogram - det er noget der ikke skal gøres på et fast tidspunkt, og derfor nok det letteste for mig - også selvom jeg egentlig ikke er stor fan af at løbe. Jeg kan altså ikke tage mig sammen til at gå i fitness-center - finder det simpelthen så uinspirerende. Så hvis jeg begynder at løbe lidt igen, så skal det være ude i naturen. Hvis jeg kunne komme i nogenlunde kondition, så det ikke føles som jeg er ved at dø hver gang jeg løber, så tror jeg at jeg kunne blive helt glad for at løbe i skoven med hunden. Når jeg begynder på arbejde igen forestiller jeg mig at cykle de 3 km frem og tilbage - det må dække det daglige motionsbehov. Har i lang tid talt om at begynde på noget motionist-håndbold eller lære at spille tennis, men jeg kender også mig selv godt nok til at vide, at det ikke bliver til noget foreløbig.

Anmeld

17. marts 2010

Pikora-vb

Jeg foretrækker så absolut IKKE at løbe. Men jeg gør det alligevel, hvis jeg synes jeg lige trænger. Og så skal det så afgjort foregå udendørs; jeg keder mig ihjel på løbebånd og motionscykler! Ellers foretrækker jeg svømning, cykling og gymnastik (step eller aerobic). Ja, og hvad man så ellers laver i haven; badminton og dén slags. Jeg prioriterer at få tid, så dét med løb er en absolut nødløsning, hvis alt andet glipper! :S

Anmeld

17. marts 2010

Signe1704-vb

Ingen steder. Sidder hellere stille :laugh: Hvis jeg skulle løbe ville det blive på løbebånd, men jeg er mere til at cykle, bruge crosstrainer og den slags. Jeg får så ondt i skinnebenene når jeg løber - om det er forkert taktik eller dårlig form er jeg ikke klar over :laugh: Nu har jeg lige købt en ministepper så nu må jeg op på hesten (eller stepperen :lol: )

Anmeld

18. marts 2010

Pikora-vb

Signe1704 skrev:
Ingen steder. Sidder hellere stille :laugh: Hvis jeg skulle løbe ville det blive på løbebånd, men jeg er mere til at cykle, bruge crosstrainer og den slags. Jeg får så ondt i skinnebenene når jeg løber - om det er forkert taktik eller dårlig form er jeg ikke klar over :laugh:
Ordentlige sko med god stødabsorption kan være afgørende for ikke at få ondt.....hvis du alligevel skulle vove dig ud i det :) Jeg får i hvert fald ondt i skinnebenene, hvis jeg kommer til at tage de almindelige kondisko på i stedet for løbeskoene :(

Anmeld

18. marts 2010

Signe1704-vb

Pikora skrev:
Ordentlige sko med god stødabsorption kan være afgørende for ikke at få ondt.....hvis du alligevel skulle vove dig ud i det :) Jeg får i hvert fald ondt i skinnebenene, hvis jeg kommer til at tage de almindelige kondisko på i stedet for løbeskoene :(
Det kan være jeg skal prøve det. Måske er det her problemet ligger ;)

Anmeld

19. marts 2010

Frede-vb

Jeg løber ingen steder. Jeg cykler ca. 25 km hver dag, så jeg regner med at være dækket ind med nok motion. Jeg hader motion... men i min alder får man det ad h. til, hvis ikke man bevæger sig :S

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.