Dræn og snask

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.557 visninger
6 svar
0 synes godt om
9. marts 2010

Signe1704-vb

Nu har Julius jo fået dræn. Det er også rigtig godt. Ørelægen sagde så til mig at hvis det begyndte at flyde ud af ørerne var det mellemørebetændelse. Igår var han så først rigtig snasket i øret (venstre). Der var ingen tvivl. Det var møb igen. Heldigvis er han ikke ked af det. Han er lidt urolig og spiser ikke så meget grød som han plejer, men er ellers ok. Men øret bliver ved med at løbe. Jeg ringede så til ørelægen og han sendte en recept på nogle dråber op på apoteket. Kl. 15.45 sidder jeg så med ham igen efter han havde sovet lidt. Nu LØBER det så ud. Der sad en dråbe på hans øreflip og da jeg tørrede den væk kom der hurtigt en ny. Desværre havde ørelægen lukket da jeg prøvede at ringe for at høre om det måtte løbe så meget. Er der nogen der har erfaringer med dette? Vi begynder at give ham de dråber i aften når min man kommer hjem - han køber dem med på vejen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2010

LouiZe-vb

Masser af erfaring med løbende ører :) (Desværre...) Her har det stået ud i kaskader i 6 år! Og det er helt normalt. Drænet giver jo et hul på trommehinden så snasken kan løbe ud. Hvilket det så også gør. Der er ikke andet at gøre end at tørre og så give dråberne. Hvilke dråber har du fået?

Anmeld

9. marts 2010

Signe1704-vb

De hedder Ciloxan 3 mg/ml. Godt at høre at det er normalt ;) Det undrede mig bare for min store havde rigtig meget væske og fik også dræn to gange, men det løb aldrig så meget. Han havde MEGET der mindede om ørevoks, men ikke sådan noget der er helt flydende.

Anmeld

10. marts 2010

LouiZe-vb

Gode dråber, men dyre ikk? Min søns snask var/er HELT flydende og til tider også med frisk blod i. Alt sammen er helt normalt siger ørelægen :)

Anmeld

10. marts 2010

Signe1704-vb

Han har desværre haft meget ondt idag, så hvis det ikke er bedre senere tager jeg til ørelægen med ham. Jeg synes dråberne er meget svære at give ham. Det hele løber ud igen.

Anmeld

11. marts 2010

christina2010-vb

En rigtig god ide er at købe noget vandafvisende vat som købes på apoteket. Det virker godt for os. Og ikke noget problem at lade det sidde i en 5 min el. længere.

Anmeld

11. marts 2010

Signe1704-vb

christina2010 skrev:
En rigtig god ide er at købe noget vandafvisende vat som købes på apoteket. Det virker godt for os. Og ikke noget problem at lade det sidde i en 5 min el. længere.
Mener du til når han er i bad? Ørelægen siger han ikke skal have noget i ørerne når han bader - han må bare ikke dykke, men han er 7 måneder så han dykker ikke så meget :laugh:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.