Nordjysk tilføjelse til Vores Børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

576 visninger
4 svar
0 synes godt om
5. marts 2010

dittelouisea@hotmail.com-vb

Hej. Jeg har (langt om længe) nu taget mig sammen til at komme forbi. Jeg hedder Ditte,gift med Stig og 27 sept 09 fødte jeg en lille pige. Nem fødsel, dårlig timing. Nåede halvvejs gennem hovedretten til familiefesten (som blev holdt 150km fra sygehuset), så kunne jeg ikke trække den længere. Nåede aldrig hjem efter 'Tasken', som jeg burde have pakket. Det måtte min mor gøre lidt på må og få. Vi havde hunden med i bilen, så min mor tog den med hjem. Nu er Alma blevet 5 mdr og kæmpe stor (68 cm og 8,5kg!)! Men verdens nemmeste baby... Synes det er skønt at være mor, men en anelse kedeligt at gå hjemme, så arbejder hver anden weekend - og pt 14 dage i Kbh.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2010

Laurie-vb

Hej Ditte og velkommen! Jeg er selv født en 27. september, og din datter har en rigtig god dato, jeg bliver helt misundelig ;) 27 09 09... og 2+7 er 9.... Det var vellykket! Hun bliver en dejlig pige... sådan er Vægterne jo ;) Håber, de gemte lidt af desserten til dig ;)

Anmeld

6. marts 2010

Heidi Nielsen-vb

Hej Ditte og velkommen til VB....håber du bliver glad for at være her :) Jeg hedder Heidi og er 32 år. Gift med Lars som er 33 år. Sammen har vi Alexander på 3 år og Lucas som kun er 14 dage gammel. Vi bor i en lille men hyggelig landsby tæt ved Kolding og har en hund der lystre navnet Bondo. Den er 4 måneder gammel. Og ja håber de gemte lidt dessert til dig :P

Anmeld

8. marts 2010

Mor-3-vb

Hej og velkommen til :lol: Jeg er Anne 29 år-bosat i Frederikshavn med min kæreste og vores 3 børn.. Isabella 4 år og tvillinge drenge 2 år.. Håber du vil finde dig tilrette, her på voresbørn.. De er alle super flinke her på siden.. :)

Anmeld

8. marts 2010

Webredaktøren-vb

Velkommen til! Hvis du keder dig i barslen, så må du finde opmuntring herinde, hvor vi holder fest... øhh - eller noget der ligner ;) God fornøjelse med debatten og husk at spørge løs, hvis der er noget du er i tvivl om :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.