Dræn og bronkitis

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.148 visninger
8 svar
0 synes godt om
3. marts 2010

Jeamie-vb

Malik skal ha dræn i på mandage... jubiii... håber virkelig på det bedste for den lille prut. Samtidig sagde børnelægen at han 'da vidst også har bronkitis - men tja, det kan man så ikke gøre så meget ved '... Nå ok... Hmm kan man ikke ? Han hoster jo hver nat, og ofte så meget at han kaster op.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2010

MIKMAR-vb

Vi har haft meget glæde af, at den store fik dræn i sin tid, og mon det ikke også hjælper på hosten? Håber på det bedste.

Anmeld

3. marts 2010

Jeamie-vb

Ok ?? :) Godt at vide. Jeg håber :) MIKMAR skrev:
Vi har haft meget glæde af, at den store fik dræn i sin tid, og mon det ikke også hjælper på hosten? Håber på det bedste.

Anmeld

4. marts 2010

Mor-3-vb

Hej har tvillinger på 2 år, der har astma bronkitis. De er på inhalatoiner hver dag.. de er også meget syge hele tiden.. de ska have lagt dræn og fjernet polyper på næste fredag.. Så jeg håber det vil hjælpe, på at de ikke er så syge hele tiden :) Men pøj pøj med det..

Anmeld

4. marts 2010

Jeamie-vb

Og i lige måde da :S :) . Fortæl hvordan det går. Troede man kunne få medicinen i flydende form også ?! Mor-3 skrev:
Hej har tvillinger på 2 år, der har astma bronkitis. De er på inhalatoiner hver dag.. de er også meget syge hele tiden.. de ska have lagt dræn og fjernet polyper på næste fredag.. Så jeg håber det vil hjælpe, på at de ikke er så syge hele tiden :) Men pøj pøj med det..

Anmeld

4. marts 2010

Signe1704-vb

Held og lykke til jer begge. Vi er super glade for at Julius har fået dræn ;)

Anmeld

5. marts 2010

Mor-3-vb

Læset godt nok, i det sidste voresbørn blad. at det var kommet i noget, pulver form mener jeg, til små børn med Astma bronkitis.. Men tror ikke drengene vil tage det.. og det går fint med masken.. Men trænger nu bare til, at de holder op med at være så syge hele tiden.. Eller få alle de tilbage fald :S Så håber det hjælper det de ska have den 12.. men bliver en hård omgang, de ska ind lige efter hinanden.. så godt svigermor kan tage med, da manden er på kursus :)

Anmeld

5. marts 2010

Jeamie-vb

Læste også et sted at det var forsnævring mellem øre og sælg der lavede undetryk og derved lettere gav bronkitis, men at det derved kan hjælpe at få dræn, dèt fatter jeg sq godt nok ikke :laugh: ... ud over afhjælper over/undertryk og mellemørebetændelse :) I har simpelthen en maske der hjemme ? Det hele er helt nyt for mig :) . Det siges at være værst for forældrene ;) , men at holde styr på èn små fuld lille èn mens den anden er inde er helt klart en opgave for 2 ja :) . Dejligt du har en tæt-på-svigermor :) 2 år er også længe at ha konstant syge børm :S så kan godt forstå du håber. Er det den eneste grund til de bliver syge ? Eller anden grund til lavt immunforsvar ? Mor-3 skrev:
Læset godt nok, i det sidste voresbørn blad. at det var kommet i noget, pulver form mener jeg, til små børn med Astma bronkitis.. Men tror ikke drengene vil tage det.. og det går fint med masken.. Men trænger nu bare til, at de holder op med at være så syge hele tiden.. Eller få alle de tilbage fald :S Så håber det hjælper det de ska have den 12.. men bliver en hård omgang, de ska ind lige efter hinanden.. så godt svigermor kan tage med, da manden er på kursus :)

Anmeld

8. marts 2010

Mor-3-vb

jeanie skrev:
Læste også et sted at det var forsnævring mellem øre og sælg der lavede undetryk og derved lettere gav bronkitis, men at det derved kan hjælpe at få dræn, dèt fatter jeg sq godt nok ikke :laugh: ... ud over afhjælper over/undertryk og mellemørebetændelse :) I har simpelthen en maske der hjemme ? Det hele er helt nyt for mig :) . Det siges at være værst for forældrene ;) , men at holde styr på èn små fuld lille èn mens den anden er inde er helt klart en opgave for 2 ja :) . Dejligt du har en tæt-på-svigermor :) 2 år er også længe at ha konstant syge børm :S så kan godt forstå du håber. Er det den eneste grund til de bliver syge ? Eller anden grund til lavt immunforsvar ? Mor-3 skrev:
Hej ja de har en maske hver.. de har fået maske siden, før de blev 1 år.... så det er blevet en del af hverdagen, at give maske.. De ska have maske morgen og aften.. fast :) og så går vil til Astma kontrol hver 3 månede :) Tror også de har et dårligt immunforsvar generalt.. de er født i uge 35+2 kan også være derfor.. de rager bare, alt sygdom til sig.. trals :( Vi har aldrig fået konstateret andet end Astma.. da lægerne ikke har været helt for gode.. så nu håber vi på, at det vil hjælpe på det, når de har fået ordnet ørene :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.