Min bror er sprunget ud som bøsse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.168 visninger
8 svar
0 synes godt om
1. april 2008

Doktor Doolittle

med en ekstremt smuk mand der hedder Jesper. Nu har de aftalt med min mor at hun skal være rugemor for deres fælles barn, som Jesper skal levere sæden til :'( Jeg synes det er rimelig surrealistisk. Min mor er alligevel blevet 60, men med lidt hjælp kan det selvfølgelig godt lade sig gøre, kan bare ikke rigtig forholde mig til det +o( Knus Tina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2008

stinna87

Det kan jeg godt forstå... Ville også have det meget mærlkeligt, hvis det skete for mig... :-o

Anmeld

1. april 2008

82Miraklet

Hej Tina

Fornærmer jeg nogen hvis jeg siger glædelig 1. April ?? :$

(H)Maria

Anmeld

1. april 2008

Balderson

Hej

Ja, siger alså også lidt forsigtig Aprilsnar :P

Mvh

Anmeld

1. april 2008

Pia.

[citat][f][småt]Tina Holst Larsen skriver:[/småt][/f] med en ekstremt smuk mand der hedder Jesper. Nu har de aftalt med min mor at hun skal være rugemor for deres fælles barn, som Jesper skal levere sæden til :'( Jeg synes det er rimelig surrealistisk. Min mor er alligevel blevet 60, men med lidt hjælp kan det selvfølgelig godt lade sig gøre, kan bare ikke rigtig forholde mig til det +o( Knus Tina[/citat] Hmmm Tina.... altså nu "kender" jeg dig jo lidt og tænker at du jo er lidt af en spasmager... Så min første tanke var APRILSNAR... ;) Men hvis jeg tager fejl, forstår jeg godt du har svært ved at forholde dig til det... Knus fra Pia - som først tror på alt hvad I siger I morgen ;)

Anmeld

1. april 2008

Loggidut

og aprilsnar til dig ven!

Anmeld

1. april 2008

A.I.G.

Og jeg skulle lige til at svare at det gjorde min bror sidste år og jadajadajada....

Aprilsnar din røv ;o)

KH søster til bøssen

Anmeld

3. april 2008

Doktor Doolittle

A.I.G. skriver:

Og jeg skulle lige til at svare at det gjorde min bror sidste år og jadajadajada....

Aprilsnar din røv ;o)

KH søster til bøssen

Haha ja det sker jo hele tiden, derfor tænkte jeg det var en meget sjov joke :P
Knus Tina

Anmeld

3. april 2008

Natasja

Haha hvor er du syg.. Griner..

Natasja & Josefine 220907

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.