Min lille pige på 6 mdr. har fået skemad siden hun var 4 mdr, men nu her står vi lidt i et dilema... Det der med modermælkserstatning, gider hun ikke rigtig, og når hun får det, så holder det kun mætheden 1-2 timer...
Hun får lige pt grød og mos 4 gange om dagen og kun en flaske... Hvilket jeg mener burde være for lidt (altså hun får nok erstatning i forhold til jern, da vi også har det i grøden). Nat flaske og morgen flaske var de to første flaske der røg... Underligt nok, for alle siger det er de sværreste... Men hun gider dem ikke rigtig, natflasken spiser hun max 30 ml af, og så er der ellers ramaskrig hvis hun ikke får sin sut...
Får min datter nok væske? Altså hun drikker en halv kop (dem fra ikea) til hvert måltid...
Har prøvet at læse på nette flere steder, og der står hun skal have 3/4 l. om dagen... hun får ca. mellem 150 - 200 ml udover det der er i grøden... Og der kan jeg godt se hun ikk får nok, men hun vil jo heller ikke tage imod flasken... (jo men spiser ikke ret meget, når hun endelig gør.. max 20 til 30 ml) Er bange for den dag, hun afvise den ene flaske hun får nu... for så får hun jo slet ikke nok, eller hva?
Anmeld