Baby i bilen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. februar 2010

Antons mor-vb

Jeg ville ALDRIG efterlade Anton i bilen...så hellere tage ham med i autostolen, hvilket jeg gjorde tit, da han var lille. MEn vi har heller ikke babyalarm, så i den givne situation, hvor man er SÅ tæt på, og kan høre barnet over alarmen, er det vel ok...alt efter omstændighederne selvfølgelig. Om sommeren ville jeg under ingen omstændigheder gøre det, det er simpelthen for farligt. Desuden ville jeg være nervøs for at folk skulle tro jeg havde glemt ham... Så til jer der gør det en gang imellem: hvorfor ikke lige lave et lille skilt man kan sætte i vinduet ved barnet hvor der står: 'HAN ER IKKE GLEMT - ER TILBAGE OM 5 MIN.' - og så evt en lille P-skive... (Og pointen er jo netop at skiltet ikke sidder der permanent, men kun tages frem i situationen ;) ) Mht at lade barnet sidde længe i autostolen: Vi fik grønt lys af SP til at køre 800 km op igennem Sverige på 1 dag, hvis bare vi lyttede til Anton og hans øsnker om pauser. Da var han 4 mdr. og det gik FINT...først efter 7 timer blev han gal (vi havde holdt flere pauser inden selvfølgelig)...men efter de 7 timer, så gad han bare ikke længere og havde behov for en længere pause...og det kan man jo godt forstå!!! ;) Han har også tit været med i autostolen inde og handle (korte indkøb i supermarkeder el.lign), men at lade ham sidde i autostolen mens jeg suste rundt i et storcenter, synes jeg er for meget...så hellere pakke barnevognen ud, hvor der er bedre plads til at bevæge sig i :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2010

Spunk-vb

Nej, jeg ville heller aldrig gøre det om sommeren - bare tænk på hvad der skete sidste år. Og jeg ville heller aldrig gå langt væk fra bilen eller være væk i mere end 10 min.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.