Puha..... mere om søvn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

351 visninger
0 svar
0 synes godt om
4. september 2009

TbCp

Den sidste uge har Liva været forfærdelig at putte. Skrig og skrål hver aften og hun er først faldet i søvn efter lang tid og hvor jeg har siddet ved siden af hende og sunget.

Igår aftes kom hun i seng ved 20 tiden som hun plejer. Der var ikke noget brok så jeg går ned i stuen igen. Kan høre hun rumsterer gevaldigt rundt deroppe. Jeg går op og hun står og leger med lyset.
Nå, tænker jeg, så vender jeg hendes seng. Så den blev vendt, hun blev puttet igen og jeg gik ned uden brok fra Liva.
Kan høre rumsteren igen, men venter lidt med at gå derop. Da jeg kommer derop har hun fået fat i noget fra en reol ved siden af sengen. Det stod helt henne i den anden ende så hun må have været ude af tremmesengen for at kunne nå det tossede unge.
Men endelig kl. 21.30 falder hun i søvn.

Hun vågner så 2.15 og kommer ind til os. Vi har for tiden hendes rejseseng stående i soveværelset så den kommer hun op i og lægger sig straks til at sove.

Kl. 5.15 bliver vi vækket af et kæmpe skrig!
Liva er rigtig ked af det og kommer over i vores seng, men hun vil bare ikke ligge stille. Så er min tålmodighed opbrugt og jeg "smider" hende ind i hendes egen seng. Har helt dårlig samvittighed over det nu, men tålmodighed har jeg ikke meget af efter 3 vækninger og at jeg skulle tidligt op.

Hun græder lidt derinde og så går Carsten ind, han nusser hende lidt på kinden og hun falder straks i søvn.
Nu er Carsten så blevet vækket og kan ikke falde i søvn igen, så han står op... Jeg falder i søvn noget tid efter og får lige 1/2 time mere inden jeg skal op kl.6.30... puha en nat og tror det bliver en hård dag.

Livas dagplejer har fri idag så hun skal heldigvis være hjemme hos mig, hun sover stadig og det skal hun bare have lov til.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.