Nu skete det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

747 visninger
4 svar
0 synes godt om
22. februar 2010

Elverpigen-vb

De sidste par dage har Sigrid fundet ud af at grød/vælling er godt :) Jeg har også prøvet siden slutningen af december, så det er helt rart, at hun nu guffer det i sig, med stort velbehag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2010

Signe1704-vb

Jeg kender det alt for godt :P Vores dreng gad heller ikke i slutningen af december og hele januar. Så holdt vi en uges pause og nu guffer han også. Det er virkelig en lettelse ikke?

Anmeld

22. februar 2010

Elverpigen-vb

Ja, det er det. Især fordi jeg ikke har så meget meget mælk tilbage. Så hun var ved at blive noget utilfreds :S

Anmeld

22. februar 2010

Signe1704-vb

Ja så er det ekstra vigtigt. Vores er på flasken, så det er ikke problemet her, men han er næsten 7 måneder og det er først de sidste 14 dage at det er gået rigtig godt med grøden. Og så var han begyndt at vågne to gange ekstra om natten og det kan altså mærkes på ens overskud. Men nu spiser han grød 2-3 gange om dagen med stort velbehag. Synes egentlig han spiser og drikker godt til måltiderne, men alligevel skal han have en flaske ½ time efter. Det undrer mig lidt. Ammer du også kort efter?

Anmeld

23. februar 2010

Elverpigen-vb

Som regel inden for en time, men jeg tror mest at det er fordi hun er tørstig, for hun spiser ikke ret meget. Så jeg må vist også til at give noget vand med grøden. :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.