Jeg tror på en stor del af det, MEN jeg tror også på, at der er mennesker det ikke virker på - præcis som 'almindelig' vestlig medicin ;)
Jeg bruger øreakupunktur (NADA) på mit arbejde, og har set en rigtig god effekt ift. bl.a. stoftrang, urolige/nervøse brugere, angst m.m. - vi taler da jævnligt om det er de 45 minutter folk ligger med nålene i (og dermed 'geare ned') eller om det rent faktisk er nålenes effekt... anyway er det vel i princippet S.... ligegyldigt, bare det virker :cheer:
Fik selv akupunktur i graviditeten for 'flodhestesyndrom' aka. vand i kroppen :woohoo: med nogen effekt - væsken fortog sig en smule, men bedst af alt, blev smerterne mindre :cheer:
Har tidligere fået zoneterapi, også med god virkning...
Går jævnligt til massage hos en øhm... noget alternativ massør :blush: Hun er MEGET i balance med sig selv, trækker i diverse energi tråde nogle cm. over kroppen osv... må indrømme jeg syns det er lidt mærkeligt, men et eller andet virker :huh:
Generelt har jeg opfattelsen af, at meget 'alternativt' medicin/behandling handler om at være i balance... alternativt eller ej, men dét er der nok ingen skade ved at være :silly:
... er nu mest til 'normale' former for alternativ behandling, det der med at læse aura, skifte navn fordi en nummer-ekspert siger det osv... gir jeg ikke meget for, MEN igen:
'Hvis det virker, så gør noget mere
hvis ikke det virker, så gør noget andet' ;)
Anmeld