Endnu et spørgsmål fra mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

840 visninger
6 svar
0 synes godt om
7. marts 2010

Heidi Nielsen-vb

Ja jeg har så lige et spørgsmål mere :dry: Hvor meget sover en baby normalt ??? Normalt kan jeg nok ikke skrive da det jo er meget individuelt fra barn til barn......men vores lille Lucas sover døgnet rundt....han er kun vågen når han spiser (og så lige den tid han bruger hver anden nat på at falde til ro som er bekrevet i en anden tråd)....er det normalt ???? Det er lige meget hvad vi gør så kan vi bare ikke holde ham vågen.....det er ikke noget der går ud over nattesøvnen....altså lige bortset fra hver anden nat.....så det er egentlig ikke det store problem....vi undrer os bare over at han sover så meget.....men det er jo nok meget normalt..... Nu tænker I nok hvorfor spørger hun om det....det må hun da kan huske fra den første....men nej det kan jeg ikke da han ALDRIG har haft det store søvnbehov.....han sov stort set kun om natten og så til middag i barnevognen´og det er nok derfor vi undrer os over det store behov Lucas har.....og ja vi ved godt at børn ikke er ens........men han sover jo 20 timer i døgnet........

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2010

Spunk-vb

Jeg har læst et eller andet sted, at nyfødte sover 16-20 timer i døgnet, så det lyder da ikke helt unormalt. Tror faktisk at det var i en artikel her på sitet...

Anmeld

7. marts 2010

Heidi Nielsen-vb

Jamen så er det jo ikke helt ved siden af at han sover så meget :)

Anmeld

7. marts 2010

Signe1704-vb

Vores har også sovet meget forskelligt, men den lille sov også konstant indtil han var 5-6 uger. Der begyndte det at vende og han var mere vågen - 1-2 timer af gangen. I starten var det to gange om dagen og så blev det langsomt mere.

Anmeld

8. marts 2010

Heidi Nielsen-vb

Ja Signe....det er også sådan Lucas gør.....sover hele tiden men har dog efterhånden et par vågne perioder hver dag....gerne en om formiddagen og så igen om aftnen....og så selvfølgelig når han spiser. Hans vågne perioder svinger ret meget....nogle gange er det omkring 3 timer andre gange 1/2 time ad gangen han er vågen........ Men dejligt at høre det er ganske normalt :)

Anmeld

8. marts 2010

jennie-vb

Louisa var akkurat lige sådan. Jeg troede også der var noget galt med hende, men langsomt begyndte hun også at være mere vågen, som ugerne gik. Hun er nu 3år og hun er stadig den som sover bedst i familien. Og hun sov igennem, før Viktoria, der er 11/2år ældre. Viktoria var powernapper baby, sov max 1/2 time ad gangen indtil hun var mere end 1år. Om natten dog 4-5 timer.

Anmeld

8. marts 2010

Heidi Nielsen-vb

Dejligt at høre at jeg ikke er den eneste med et meget sovende barn :) Det er skønt om natten....der sover han 5-6 timer fra vi giver ham mad kl 22 og så til han selv vågner og vil spise.......håber også han er hurtig til at sove igennem :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.