Ja, det var så meningen at vi skulle møde på børne-dagafsnittet igår til indlæggelse i forbindelse med den biopsi katrine skulle have taget...
Troede så naiv som jeg er, at det ville gå forholdsvis smertefrit....
Men nej.... hvorfor er jeg dog så blåøjet...?
Da vi mødte kl. 10 igår, så de ud som om de ikke anede at vi skulle komme. Katrines navn stod ikke på tavlen og rigtig nok, så vidste dagafsnittet ikke at vi kom.... Og katrines journal var som sunket i jorden.
Nå, men de skulle så lige finde ud af hvad der foregik... kl. 10.30 blev vi sendt ind til en læge, der hurtigt spurgte om nogle få spørgsmål og kort efter blev vi sendt ned til narkoselægen... I kø med alle de ambulante patienter.
Altså stadig i kø efter 11 måneder.... jeg var rødglødende!!!
Og så blev vi sendt hjem.... kl. 11.30, altså kun 1½ time efter at vi var kommet. Dagen havde virket uplanlagt og rodet. Vi fik at vide at Katrine var nr. 1 på operationslisten idag og sat til at skulle opereres idag kl. 9.
Ringede og klagede over forløbet til hospitalsdirektionen, da jeg var kommet hjem. Det kan ikke være meningen at det hele skal være så diffust og dårlig koordineret. Børneafd. og ortopæderne kan slet ikke snakke sammen og det bliver vi rodet ind i.... Heldigvis var det en flink mand jeg snakkede med og han forsikrede mig om at vores gamle sag ville blive genoptaget. havde jo sendt en for længe siden omkring det samme, som er blevet behandlet og handlet på. Er bare træt at den behandling vi får, når det gælder kommunikation internt på hvidovre hospital...
Nå, imorges gjorde vi så klar til at skulle afsted.. klar til at møde ind på hospitalet kl. 8.30. Det gjorde vi som planlagt. men men men............
En overlæge, som er højere i hirakiet end vores ortopædkirug, havde skudt katrines operation pga. et åbent kompliceret benbrud, der ligesom skulle ordnes først... forståeligt nok, men ikke forståeligt når man sidder med en datter, der har fastet siden kl. 19 aftenen før og hverken må få vådt eller tørt efter kl. 9...
Vi kom ned til operationsgangen kl. 13.30... kl. 14.20 bliver katrine først lagt til at sove og jeg ser hende først igen omkring kl. 16.10...
og der hun har ikke spist i 21 timer eller drukket i 7 timer....
Hun får lidt at drikke på opvågningen... og hendes far kommer så kl. lidt i seks, men et happymeal fra MacD med nuggets... aldrig har jeg set nuggets og pommefritter blive spist så hurtigt...
Katrine har det fint efter operationen. De har været inde i hendes fod 2 stedet uden synlig resultat. de fandt ikke noget pus, som de kunne skrabe ud. men nu har de sendt 10-12 prøver alverdens steder hen... så vi håber de finder noget i de prøver.
Nu sover hun sødt efter en lang dag med ventetid, sult, tørst og smerter...
aner ikke hvad dagen imorgen bringer...men vi håber at kirugen kommer op og briefer os om det kommende forløb... som nok står på penicillin i 6-9 måneder.
Anmeld