Gave til Louisa

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

920 visninger
7 svar
0 synes godt om
14. februar 2010

jennie-vb

Louisa bliver 3 på onsdag, og jeg er i den grad blank mht gave. Jeg synes hun skal have noget man lærer lidt af, og som ikke er passe` efter 14 dage. Jeg ved hun får legekøkkenet fra Ikea af resten af familien, og vi har masser af legemad. Hun er en pige med gang i, der ikke bruger oceaner af tid, på at gå i dybden, med hvad hun har gang i, modsat hendes søster. Der er krudt i hende. Så måske noget motorisk, men hvad? Budgettet er på max 500kr. Har i nogle ideer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2010

Soap-vb

Hvad med en Bilibo eller en Twistbil ? :)

Anmeld

14. februar 2010

Maxmor-vb

Jeg tænkte også en Twistbil, da jeg læste dit indslag. Har tænkt på at give den til min dreng, når han fylder tre år. Held og lykke med at finde den rigtige gave :silly: .

Anmeld

14. februar 2010

Mor til to-vb

Vores får en rigtig gynge til gyngestativet, når hun bliver 3. Hvad med et løbehjul evt. med 3 hjul eller en løbecykel?

Anmeld

15. februar 2010

jennie-vb

Vi kunne rigtig godt tænke os at give hende en løbecykel, men vi har desværre ikke plads indenfor, så vi har aftalt at begge piger får en til foråret. Viktoria kan heller ikke cykle, og hun bliver 5 år til sommer, er det så en god ide til hende, eller er hun for stor? Tænker at hvis hun for alm med støttehjul, trækker det læringsprocessen ud? Men jo den bilibo, ser sjov ud.

Anmeld

15. februar 2010

Johannamor-vb

En løbecykel vil være et hit til en 3-årig! Til gengæld synes jeg, det er spild af penge at købe én til en 5-årig - køb en ordentlig cykel til hende i stedet og brug så den (ekstra) tid det tager at lære hende at cykle. Jeg har et helt andet fødselsdagsgaveforslag - ikke så grovmotorisk, men det har været et hit hos begge mine børn, og de startede, da de blev 3: Playmobil. Min datter bliver snart 4, og der har vist ikke været én dag i det forgangne år, hvor hun ikke har leget med sit playmobil. Hun snakker som et vandfald, synger - og bruger figurerne til 'far, mor & børn' og andre rollelege. Hun har en iskiosk, en hestegård og en pingvingrotte - har fået lidt hen ad vejen. Vi pakker det meste ned om aftnen - men aftnen efter er tingene igen kombineret på kryds og tværs. Playmobil har den fordel, at man kan give en lille gave, som sammen med andre dele kan blive et stort hit. (Pigen havde fx også en playmobiljulekalender.) Ved min snart 6-årige (som har piratplaymobil) har det været sjovt at iagttage, hvordan legen har udviklet sig i takt med hans udvikling. Han leger ikke mere med playmobil dagligt, men ind imellem kommer det stadig frem, og jeg kan sagtens forestille mig, at det bliver ved et par år endnu.

Anmeld

16. februar 2010

Mor til to-vb

Ja. Ala Johannamor så er Lego jo altså også et KÆMPE hit. Min pige er helt vild med den pakke der hedder 'Familiens hus' Og jeg synes holdbarheden på Lego er bedre en playmobil.

Anmeld

16. februar 2010

jennie-vb

Gode ideer med lego og playmobil. Hun har ikke helt tålmodigheden til lego, men vi har også kun de små lego. Men duplo med figure er en god ide. Har ikke tænkt på playmobil før. Men har efterfølgende kigget lidt på nettet, og synes også det ser rigtig godt ud. Købte 2 bilibo i går, en til dem hver, men så er der jo stadig nogle penge tilbage på budgettet :) Så må vi se hvad vi kan finde i dag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.