Theodor skal til Kina og arbejde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

352 visninger
6 svar
0 synes godt om
1. april 2008

Doktor Doolittle

Det står lidt sløjt til med vores økonomi for tiden :'( Jeg har været uden løn i januar og februar, og nu har jeg også fået en ekstraregning fra Skattefar. Heldigvis har jeg kontakter til Kina, hvor Theodor 6 år skal arbejde 8 uger i sommer med at sy bolde. Vi kommer selvfølgelig til at savne ham :( men besøger ham 2 af ugerne (han har fri i weekenden) (L) og så kommer der smør på brødet herhjemme igen, hvilket virkelig er tiltrængt. Knus fra Tina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2008

82Miraklet

HEHE Tina.. Sikke du kan idag !!!

Glædelig 1. April.

(H) Maria

Men ja det er da på tide at de tjener lidt ind til alt det mad de stopper i hovedet !!!

Anmeld

1. april 2008

Doktor Doolittle

Ja ikke (?) Det synes jeg jo også :P
Knus Tina

Anmeld

1. april 2008

Stumpen

For dælen Tina, det er da vist godt at du skal på arbejde, men stakkels patienter siger jeg bare 8(:))
(H) Anja...

Anmeld

1. april 2008

Heidimed lea

skøre kvinde altså hihi:D god første april
knuser Heidi

Anmeld

1. april 2008

3rollinger

Hej Tina

Hvor skal han hen i Kina? Jeg har noget familie der, saa han kan jo eventuelt lige smutte forbi hvis det er. Afstandene er jo smaa i Kina, saa ellers kan han lige hoppe paa et tog. De snakker godt nok kun kinesisk, men boern i den alder suger jo til dig og laerer sprog paa ingen tid.

Dette kunne jo ogsaa vaere en start i hans kommende karriere som kinesisk tolk. Saa faar I ligesom ogsaa noget ud af det paa laengere sigt.

Knus
st

Anmeld

2. april 2008

st

Ja afsted med ham Tina. Jeg synes også det er noget pjat at det med børne arbejde er fy-fy. Hvorfor skulle de ikke kunne hjælpe til ligesom de gjorde i gamle dage. Nej afsted ud på børne-arbejds-markedet med ham....... i Kina. !!

Knus st.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.